Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Mitä näkemyksiä kollegoilla yksin matkustamisesta Balttiassa ja Puolassa?

(1/4) > >>

MatsOnni:
Kiitoksia mielenkiintoisista tarinoista ja reiteistä. Suurinpiirtein kuukauden kuluttua noita linjoja oon ajatellut suunnata alaspäin. Vähän vaan mietityttää kun joudun ilmeisesti Budapestiin saakka menemään yksin jotta noinkohan turvallisuussyistä kannattais mennä Saksan kautta. Kerran aikaisemmin oon mennyt Puolan itäreunaa alas, eikä siinä mitään ongelmaa ollut, mutta silloin ei tarvinnutkaan jättää autoa yksin mihinkään jos esim. poikkesi marketissa ja seurakunta parkkipaikalla näytti vähänkään epäilyttävältä.

Mitä näkemyksiä kollegoilla yksin matkustamisesta Balttiassa ja Puolassa?

Lisäys: Kiittelin tuota seppokon matkakertomusta, reittejä ja siitä tehtyä karttaa. Fiksut valvojat erottivat rönsyn omaksi säikeeksi niin kuin pitikin!

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 15.03.2012     kello on 20:51 ---Kiitoksia mielenkiintoisista tarinoista ja reiteistä. Suurinpiirtein kuukauden kuluttua noita linjoja oon ajatellut suunnata alaspäin. Vähän vaan mietityttää kun joudun ilmeisesti Budapestiin saakka menemään yksin jotta noinkohan turvallisuussyistä kannattais mennä Saksan kautta. Kerran aikaisemmin oon mennyt Puolan itäreunaa alas, eikä siinä mitään ongelmaa ollut, mutta silloin ei tarvinnutkaan jättää autoa yksin mihinkään jos esim. poikkesi marketissa ja seurakunta parkkipaikalla näytti vähänkään epäilyttävältä.

Mitä näkemyksiä kollegoilla yksin matkustamisesta Balttiassa ja Puolassa?

--- Lainaus päättyy ---

Yksin ajaen  (+ m-auto) ei laiva Rostokiin ole pahan hintainen, mutta kun maksetaan koko perheestä koirineen, niin tulee hintaa.. Olisin aikalailla tuon kannalla  8)

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.03.2012     kello on 21:01 ---Yksin ajaen  (+ m-auto) ei laiva Rostokiin ole pahan hintainen, mutta kun maksetaan koko perheestä koirineen, niin tulee hintaa.. Olisin aikalailla tuon kannalla  8)

--- Lainaus päättyy ---

Joo, suurinpiirtein arvioin noita kuluja eikä siinä niin suurta eroa synny, jotta se asiaa ratkaisee. Pitkästyttää vaan laivamatka ja toisaalta viehättää ja arveluttaa Puola yksin ajaen. Järsin kynsiäni niin pitkään ettei Finnlinesille enää saa lippuja niin siinäpä se sitten ratkee 8)

kimi:
Minä ajaisin Baltian kautta yksiksenikin. Varaa aikaa reilusti ja kierrä sisämaan kautta pienempiä teitä. Rosvot ja hämärätyypit liikkuu siellä missä suuret ihmis- ja turistimassatkin.

 

MatsOnni:
Jups, sorry! En huomannut että tämä onkin tosiaan matkakertomus. Siispä rönsy roskiin!


Lisäys: Tämä kommentti siis siksi kun eksyttiin tuolla seppokon matkakertomuksessa sivuraiteelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View