Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 7

<< < (3/7) > >>

ihaa:
Poika oli viikonlopun yökylässä mummolassa ja siellä sitten oli hankittu hänelle ylläriksi Angry Birds PC-peli ja nyt sitten kotona piti tietysti yrittää ladata ilmaispeli myös tähän Nokia Booklettiin jossa on nyt sitten tällainen ongelma:

peli kyllä latautuu ja asentuu täysin normaalisti mutta käynnistettäessä herjaa tuota, miksei windowsin normaalit päivitykset eivät tuo uutta ajuria vai mikä tässä oikein mättää ?

K.E.V:
Lataa tuolta uusin näytönohjain ajuri
http://europe.nokia.com/support/product-support/booklet-3g/software

ihaa:
joo kiitti vinkistä, unohtui toi Nokian oma sivusto täysin, aika jännä ettei Nokia ole ilmoitellut noita uusia päivityksiä kun kyllä niitä kuitenkin ajoittain tulee automaattisesti...

edit:  nyt muistankin miksi tuon Nokian sivuston olen unohtanut, eihän näillä päivityksien lataamisella ole mitään hyötyä kun käyttäjä ei sitä huomaa koneen käytössä lainkaan, eli latasin uusimmat päivitykset ja samaa herjaa edelleen.

Esim. Sonyn VAIO update on pikkuisen ellei jopa todella paljon näppärämpi tällaiselle peruskoneen käyttäjälle joka haluaa että kone hoitaa kaiken itse, senkuin vain klikkaat UPDATE ja se siitä, tämä p***ka Nokia mitään itse tee..ja ei tee edes sitten kun käyttäjä menee ja päivittää itse >:( >:( >:( >:( >:(

Ei mikään ihme miksi Nokia on siinä missä se on nykyään.

K.E.V:
Ostin tuossa käytetyn , uutena 2900€ maksavan Sony Vaio:n http://www.sony.fi/product/vn-z-series/vpcz11z9e-b
Olen siihen asentanut uudelleen Win7Pro:n , ksoka kone oli tyhjennetty ostohetkellä.
Se ei löydä kaikkia ajureita Sonyn tukisivuilta. mm 3G mopo jää toimimattomaksi.
Tilasin siihen Recovery DVD:n 13.04.2012 ja sain seuraavan vastauksen

--- Lainaus ---Hei,

Tilaus tehtiin perjantaina 13/4, ei olla vielä saatu palautusta asiasta, todennäköisesti käsittelyn alla vielä, näissä aisoissa yleensä on 4-5 työpäivän käsittely aika, ennen kun lähettävät s-postin.

Terveisin,

Markku

--- Lainaus päättyy ---

Olen tuon jälkeen kysynyt sitä 3 kertaa ja asia ei edisty lainkaan.
Viimeksi tänä aamuna

--- Lainaus ---Hei, nyt on 07.05.2012 Onko tosiaan mahdotonta saada teiltä OSTETTUA tilaamaani tuotetta ?
--- Lainaus päättyy ---
Se siitä Sonyn laitteista ja tuesta......

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.05.2012     kello on 08:18 --- Se siitä Sonyn laitteista ja tuesta......

--- Lainaus päättyy ---

Tuntuupa olevan jälkimarkkinointi huipussaan, hyvä kun toit asian julki kun oikeasti olen kuvitellut Sonyn olevan hyvä mutta niinpä vaan murenee sekin mielikuva. :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View