Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kesä tulossa?

<< < (11/17) > >>

Kare:
Terve!

On se. Meillä on tossa ruokinnalla käynyt koko talven, ja aikaisempinakin talvina.
Tuolta lisää:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mustarastas

sipu:
mä olen ihan luullut
et noi ovat muuttolintui  ???
kun ei täällä ole noita näkynyt
kuin kesäsin
no ei muuta ku toivotan vieraan
tervetulleeks tänne mäkeen  :)
ja laulullaan ilostuttamaan
tätäkin pihapiiriä  :)

Roksis:
On täällä keskisessä suomessakin yksi käynyt ruokintapaikalla läpi talven.

MatsOnni:
Sallatunturilla ei ole kesästä tietoakaan, keväästä alkaa olla aavistus. Lunta on 70-80cm, puhtaat, valkoiset hanget. Torstai-perjantai välisenä yönä tuli 10cm uutta häikäisevää pakkaslunta. Ladut on mahtavassa kunnossa ja keli mitä parhain. Sallainen Caravanissa ei pienintäkään tungosta, ehkä parisenkymmentä auto-/ vaunukuntaa paikalla. On todella mukava paikka, tai ainakin minun makuuni. Melko hyvin hoidettu, siisti ja rauhallinen alue, ei luksusta mutta asiallista tasoa. Ei mitään tietoa isojen paikkojen menosta eikä meiningistä.

Hyvin hoidetut ladut lähtee alueen kulmalta eikä lähimmälle hissillekään ole kuin muutama satametriä. Rinteitä ei ole määrällisesti paljon, mutta on todella haastava (siis mun tasoiselle laskijalle) kilparinne ja aivan mukavia kurvailurinteitä muutama. Ladut ainakin mulle oikein sopivan hiihdettäviä. Ei pelkkää haarakäyntiä tai jarruttelua. Että kyllä passaa...

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.03.2012     kello on 13:12 ---mä olen ihan luullut
et noi ovat muuttolintui  ???
kun ei täällä ole noita näkynyt
kuin kesäsin
no ei muuta ku toivotan vieraan
tervetulleeks tänne mäkeen  :)
ja laulullaan ilostuttamaan
tätäkin pihapiiriä  :)

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Se on todella kommeeta laulua kuulakkaana kevät aamuna siinä hämärän rajamailla ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View