Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kesä tulossa?
Alan:
:o
Mies teroittaa moottorisahan terän ite. Niin se naiset on jämpti.
Parempi muuten pitää paikkaansa se vanhan kansan hokema, että uusi lumi on vanhan surma. Prkl kun taas oli tullunna uutta.
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 21.03.2012 kello on 09:26 ---ja sillä välillä kun he sen terottaa
voitkin shoppailla Paimion Eläintarvikekaupass a
vaikka niitä tuoreruokia ja uusia leluja
ym tärkeetä koiruuden tarviketta
ei tule luppoaikaa tuohonkaan hommaan nääs :)
ja jos nyt kohta lähdet
niin saatan tulla moikkaan !
--- Lainaus päättyy ---
Heh hee! Joo Sipu jos sinne lähden sahaa terottaan ja kaupan tyhjäksi ostamaan ja sun kanssa haastelemaan,niin pitää ottaa vaunu mukaan ja karaoke-laitteet ja se kaks päivää aikaa!!!
Taitaa jäädä puut oksimatta :D :D :D
GoldieWoman:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.03.2012 kello on 20:41 ---mua ei noi läjät haittaa
näyttivät kuitenkin olevan siellä tienposkes
roskien joukos :)
--- Lainaus päättyy ---
Eikä mua, sinnehän ne maatuu ravinteeksi :D
Päinvastoin ku mäyräkoiran kuoret ym..ym.. paaapperit ja ennenkaikkea lasinsirpaleet jota kaivellaan sit eläinlääkärillä koirulien tassuloista >:( mutta mikä parasta arska loistaa taas taivaan täydeltä 8)
GoldieWoman:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2012 kello on 15:29 --- :o
Parempi muuten pitää paikkaansa se vanhan kansan hokema, että uusi lumi on vanhan surma. Prkl kun taas oli tullunna uutta.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on näreet ja nän...n näppylät !! viilaa on tuotu kauppa reissulta erräätki kerrat ;)
ja tuo lumisade tosiaan sais jo loppua, äskenki sato niin, että ulos ei nähny >:(
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2012 kello on 15:29 --- :o
--- Lainaus päättyy ---
Mulla toimii teroittaminen sähköllä niin kuin kaikki muukin. Vaihtoteriä on 5 kpl, ja kun olen onnistunut ne tylsyttämään, niin kone käyntiin ja terät taas melkein uuden veroisiksi.
Edit:lainaus.
- Alan
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta