Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Terveydenhuolto nykyään

<< < (4/9) > >>

hartsakoski:
Meillä oli todella hyvä ja ainakin kohdallamme toimiva omalääkäri järjestelmä täällä Oulussa.Nyt muutaman vuoden aikana tuo järjestelmä on purettu,ja siirrytty muka toimivampaan systeemiin hoidontarpeenarvioi ntineen(hieno termi!),sen tekee sairaanhoitaja.Lähe s kaikki kokeneet lääkärit lähteneet yksityispuolelle,nuoria eurolekureita diagnooseja tekemässä.Koskaan ei pääse samalle lääkärille ja aina saat selostaa kaikki juurta jaksain uudestaan.Syvältä koko touhu!!Tämä on sitä tulevaisuuden Suur-Oulua!

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 13.03.2012     kello on 19:58 ---Meillä oli todella hyvä ja ainakin kohdallamme toimiva omalääkäri järjestelmä täällä Oulussa.Nyt muutaman vuoden aikana tuo järjestelmä on purettu,ja siirrytty muka toimivampaan systeemiin hoidontarpeenarvioi ntineen(hieno termi!),sen tekee sairaanhoitaja.Lähe s kaikki kokeneet lääkärit lähteneet yksityispuolelle,nuoria eurolekureita diagnooseja tekemässä.Koskaan ei pääse samalle lääkärille ja aina saat selostaa kaikki juurta jaksain uudestaan.Syvältä koko touhu!!Tämä on sitä tulevaisuuden Suur-Oulua!

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi nautin juuri äsken sellaisen suuren lääkärinkarkoituspi llerin, omenan ;)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012     kello on 20:00 ---
Onneksi nautin juuri äsken sellaisen suuren lääkärinkarkoituspi llerin, omenan ;)

--- Lainaus päättyy ---

no sää sen sanosit  :D
mää kans
kipataan sit kippis
omenalle vaan
ja haukataan omenaa  :)

onkos muita tulossa
omenan syönti puuhiin ? :)

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012     kello on 20:00 ---

--- Lainaus päättyy ---
Koitahan Tapani pysyä kunnossa,olen nimittäin satavarma ettei teidänkään tk-palvelut parane kun tänne liitytte!

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 13.03.2012     kello on 20:11 ---Koitahan Tapani pysyä kunnossa,olen nimittäin satavarma ettei teidänkään tk-palvelut parane kun tänne liitytte!

--- Lainaus päättyy ---

Olen niin pitkään ollut itse alalla, että tiedän pysyä kaukana. Koputtaen puuta :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View