Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Piha puu varkaat!

<< < (6/9) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.03.2012     kello on 16:37 --- Onneksi tulee kohta kesä,toivottavasti kaatuu loputkin kuuset,siinäpähän vievät,olen silloin Norjassa,ja taidan muuttaa sinne,en norjaan,mutta riittävän ylös ,Hettaan !!! ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ettet vain joutuisi ojasta allikkoon ::)
Sen verran olen Hetassa asustellut, että tiedän, siellä talvi on tuhottoman pitkä versus Vesantoon ;)

aaoulusta:
Kuusista niin väliä, veemäinen halkoa noita paksuja  kun niin pirun sitkeitä ovat! ruuvilla tai halakasukoneella viittii alkaa, jos on omat tai saapi lainaa,,

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012     kello on 16:42 ---Ettet vain joutuisi ojasta allikkoon ::)
Sen verran olen Hetassa asustellut, että tiedän, siellä talvi on tuhottoman pitkä versus Vesantoon ;)

--- Lainaus päättyy ---
  No... Tämä nyt oli vähän huulen heitto,kun vähän v****tuttaa tuo puuhomma !!! ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 13.03.2012     kello on 16:43 ---Kuusista niin väliä, veemäinen halkoa noita paksuja  kun niin pirun sitkeitä ovat! ruuvilla tai halakasukoneella viittii alkaa, jos on omat tai saapi lainaa,,

--- Lainaus päättyy ---

Joo, nyt mä tiedänkin miks se perho-ukko sinne Hettaan haljaa.
Aivan oikein ukkoseni ;) Hetassa ei kuuset sata-varmasti kaadu sähkölinjoille ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012     kello on 16:46 ---Joo, nyt mä tiedänkin miks se perho-ukko sinne Hettaan haljaa.
Aivan oikein ukkoseni ;) Hetassa ei kuuset sata-varmasti kaadu sähkölinjoille ;D

--- Lainaus päättyy ---
  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View