Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Piha puu varkaat!
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.03.2012 kello on 16:37 --- Onneksi tulee kohta kesä,toivottavasti kaatuu loputkin kuuset,siinäpähän vievät,olen silloin Norjassa,ja taidan muuttaa sinne,en norjaan,mutta riittävän ylös ,Hettaan !!! ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ettet vain joutuisi ojasta allikkoon ::)
Sen verran olen Hetassa asustellut, että tiedän, siellä talvi on tuhottoman pitkä versus Vesantoon ;)
aaoulusta:
Kuusista niin väliä, veemäinen halkoa noita paksuja kun niin pirun sitkeitä ovat! ruuvilla tai halakasukoneella viittii alkaa, jos on omat tai saapi lainaa,,
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012 kello on 16:42 ---Ettet vain joutuisi ojasta allikkoon ::)
Sen verran olen Hetassa asustellut, että tiedän, siellä talvi on tuhottoman pitkä versus Vesantoon ;)
--- Lainaus päättyy ---
No... Tämä nyt oli vähän huulen heitto,kun vähän v****tuttaa tuo puuhomma !!! ;D
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 13.03.2012 kello on 16:43 ---Kuusista niin väliä, veemäinen halkoa noita paksuja kun niin pirun sitkeitä ovat! ruuvilla tai halakasukoneella viittii alkaa, jos on omat tai saapi lainaa,,
--- Lainaus päättyy ---
Joo, nyt mä tiedänkin miks se perho-ukko sinne Hettaan haljaa.
Aivan oikein ukkoseni ;) Hetassa ei kuuset sata-varmasti kaadu sähkölinjoille ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012 kello on 16:46 ---Joo, nyt mä tiedänkin miks se perho-ukko sinne Hettaan haljaa.
Aivan oikein ukkoseni ;) Hetassa ei kuuset sata-varmasti kaadu sähkölinjoille ;D
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta