Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Asiaa Jatkojohdosta

<< < (19/21) > >>

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012     kello on 21:00 ---  Eikös tämä aihe ole loppuun käsitelty !!! >:( >:(

--- Lainaus päättyy ---
Miten niin, ei mulle ainakaan vielä selvinnyt, että onko tämä pistoke laillinen vaunu/auto käytössä. Toisaalta käytän tällaista edelleenkin, sillä näyttää olevan vähän tulkinnan varainen juttu. ;D

olalaa:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.03.2012     kello on 21:12 ---Miten niin, ei mulle ainakaan vielä selvinnyt, että onko tämä pistoke laillinen vaunu/auto käytössä. Toisaalta käytän tällaista edelleenkin, sillä näyttää olevan vähän tulkinnan varainen juttu. ;D

--- Lainaus päättyy ---
kompaa ;)

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.03.2012     kello on 19:38 ---Yhä edelleen kyse ei ole kiinteästä pistokytkimestä, vaan lähinnä jatkojohtoon rinnastettavasta johdosta.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta eihän ulkona olevasta pistorasiasta ei saa roikkua jatkojohtoakaan jossa jännitteinen jatkopistorasia lasten ulottuvissa. ?

Tuossahan on juuri kyse jatkojohdosta jos liitäntäjohdon ulkopäässä on schuko pistorasia... niin minä tämän tulkitsen...

99:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 12.03.2012     kello on 21:55 ---  Mutta eihän ulkona olevasta pistorasiasta ei saa roikkua jatkojohtoakaan jossa jännitteinen jatkopistorasia lasten ulottuvissa. ?

Tuossahan on juuri kyse jatkojohdosta jos liitäntäjohdon ulkopäässä on schuko pistorasia... niin minä tämän tulkitsen...

--- Lainaus päättyy ---

Tässä kuvassa on siis laittomuuksia..?

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.03.2012     kello on 22:26 ---Tässä kuvassa on siis laittomuuksia..?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

On. Tuolla on jokin luonolle vaarallnen törppö veneen perä osassa ja toiseksi työ piste vaarallinen, koska sähkö johtoa ja lankunpätkiä pitkin ketoa. Ja kaiken kukkuraksi hioma pölysaastuttaa luontoa, sekä ohikulkiojoitten terveyden laatua, jos hengittää sitä. Soitanko poliisille? TÄH?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View