Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Asiaa Jatkojohdosta

(1/21) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 26.02.2012     kello on 18:16 ---Olisi joutilaana tuommoinen 25 m pitkä jatkojohto, siis se virallinen. 40 euroa siitä tahtoisin. Jos joku tarvii, niin voi soittaa tai laittaa viestiä.

--- Lainaus päättyy ---

 Tuota asiaa en oikein ymmärrä,mikä on "virallinen jatkojohto",itse ammattilaisena teen itse tarvittavat jatkojohdot,mutta mistä tulee se sanonta !!


Edit: lisätty lainaus, admin

Alan:
Olisiko SFC:n vaatimukset täyttävä.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 11.03.2012     kello on 13:29 --- Tuota asiaa en oikein ymmärrä,mikä on "virallinen jatkojohto",itse ammattilaisena teen itse tarvittavat jatkojohdot,mutta mistä tulee se sanonta !!

--- Lainaus päättyy ---

onkohan "virallinen"=tehdastekonen, mutta onhan omatekonenkin laillinen,kun se tehdään ohjeiden mukaan. Tosin itse mittaan kaikki johdot ennen käyttöön ottoa oli omatekemä tai jonkun kaluston matkassa tullut. Veli saanut aikoinaan kynsille kun viallinen/ itsekorjattu (tuli auton mukana) lokilämmitysjohto oli isällä käytössä.

massimo:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 11.03.2012     kello on 13:47 ---onkohan "virallinen"=tehdastekonen, mutta onhan omatekonenkin laillinen,kun se tehdään ohjeiden mukaan. Tosin itse mittaan kaikki johdot ennen käyttöön ottoa oli omatekemä tai jonkun kaluston matkassa tullut. Veli saanut aikoinaan kynsille kun viallinen/ itsekorjattu (tuli auton mukana) lokilämmitysjohto oli isällä käytössä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin se virallinen, kaikki direktiivit täyttävä. En tiedä onko merkitystä, kuka sen on väsännyt, mutta vaatimushan on nykyään se 25 m ja ne siniset Cee päät. Kertokoot jos joku tietää enemmän.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 11.03.2012     kello on 17:50 ---Niin se virallinen, kaikki direktiivit täyttävä. En tiedä onko merkitystä, kuka sen on väsännyt, mutta vaatimushan on nykyään se 25 m ja ne siniset Cee päät. Kertokoot jos joku tietää enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Oisko se enintään 25m pitkä. Meikäläisellä 25:n ja 10m:n. Harvoin olen sitä 25:sta tarvinnut.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View