Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarin ikänäkö
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012 kello on 20:54 --- Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
et sit saanut lainkas huonoa saalista :)
jos niinku on löytyny käyttöä ???
ja tää ei taida ollakkaan edes kalavale ;D
Stara:
Ajatuksena käydä silmälääkärillä vuositarkastuksessa . Onkos joku hoitanut (kunnialla) homman Tallinnassa? Löytyykö suosituksia hyvästä lääkäristä/palvelusta?
Hauho:
Mulla oli kouluaikana tuo aiemmin mainittu vaiva kouluaikana. Ei nähnyt taululle. Kun ei nähnyt, niin piti keksiä muuta tekemistä. Ja niitähän tehtiin ja keksittiin. Hauskan kirjan niistä voisi kirjoittaa.
Parikymmentä vuotta myöhemmin kouluajoista istuin kouluni rehtorin kanssa rantakalliolla ja hän naureskeli asioita joita olimme kavereiden kanssa keksitty.
Mutta tuo näkö.
Iän myötä on lukiessa lasit hävinneet nenältä kun en tarvitse. Selvästi myös kauemmaksi näkö on parantunut. Siis alunperin oli likinäkö.
Saattaa olla että tuota kauas näkemistä sotkee hiljakseen kehittyvä harmaakaihi joka on todettu. Kyllä minä esim liikenteessä näen hyvin kun ehdin lukea kauempaa viittojen tekstit.
Ruutiukko:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012 kello on 20:54 --- Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kalamies on kalamies, paljonko painoi? :D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko - 24.03.2014 kello on 19:36 ---Kalamies on kalamies, paljonko painoi? :D
--- Lainaus päättyy ---
Noo.... Kalat on erikseen,nehän tunnetusti kasvaa vuosien myötä,mutta asiaa,nyt on ajolasit +2 ,lukulasit +3,5 ,jos tarkkaa työtä teen,laitan molemmat päällekkäin !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta