Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarin ikänäkö
kimi:
Itse olen likinäköisenä joutunut käyttämään laseja teini-iästä asti. Nyt kyllä olen vakavasti harkinnut silmäleikkausta ja sen myötä laseista eroon pääsemisestä. Kai se ikänäkö tuonkin jälkeen alkaa jossain vaiheessa vaivaamaan, mutta käytännössä 3 lasien hinnalla tuon leikkauksen saa.
Monitehoilla pärjään, mutta kaikenlaista harrastavana olisi mukavaa nähdä lähelle myös jos lukuosaa olisi linssin yläreunassa. Sellaisia ei saa.
perho-ukko:
Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012 kello on 20:54 --- Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
:) :D ;D 8) 8) 8)
Oott sinä kyllä yks velikulta :D :D :D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012 kello on 20:54 --- Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kyllä illan paras. Tosin isälläni oli tapana käyttää äitini joitakin vanhoja laseja ja väitti näkevänsä paremmin niillä kun omilla.
tapani pokkinen:
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla ( Senjalla ) on muutoin pahuksen hyvät mahdollisuudet saada sellaisia Mahti-Paltaita siimansa nokkaan ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta