Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarin ikänäkö

<< < (8/9) > >>

kimi:
Itse olen likinäköisenä joutunut käyttämään laseja teini-iästä asti. Nyt kyllä olen vakavasti harkinnut silmäleikkausta ja sen myötä laseista eroon pääsemisestä. Kai se ikänäkö tuonkin jälkeen alkaa jossain vaiheessa vaivaamaan, mutta käytännössä 3 lasien hinnalla tuon leikkauksen saa.

Monitehoilla pärjään, mutta kaikenlaista harrastavana olisi mukavaa nähdä lähelle myös jos lukuosaa olisi linssin yläreunassa. Sellaisia ei saa.

perho-ukko:
 Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012     kello on 20:54 --- Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

:) :D ;D 8) 8) 8)

Oott sinä kyllä yks velikulta :D :D :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012     kello on 20:54 --- Löysin muuta vuosi sitten Norjasta,Sennan saaresta joesta silmälasit,niillä minä ajelen,on muuten hyvät!! ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on kyllä illan paras. Tosin isälläni oli tapana käyttää äitini joitakin vanhoja laseja ja väitti näkevänsä paremmin niillä kun omilla.

tapani pokkinen:

--- Lainaus päättyy ---

Tuolla ( Senjalla ) on muutoin pahuksen hyvät mahdollisuudet saada sellaisia Mahti-Paltaita siimansa nokkaan ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View