Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Suunnitellako matka vai mennäkö mihin nenä näyttää?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 7.05.2012 kello on 12:11 ---
Iso peukalo Kimin tyttärelle, mikään ei kannata enempää kuin rohkea ja ennakkoluuloton matkustaminen.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tyttären puolesta.
Itse olen todella innostunut ja seuraan mielenkiinnolla tuon reissun suunnitteluvaiheita, vaimo on huolissaan jo nyt. Mutta, kuten neiti itse matkasta sanoo, se tehtävä niin kauan kun ei ole sitoutunut ja on aikaa. Valmistuttua alkaa uusi vaihe elämässä ja tiukat aikataulut sekä aikuiselämän rakentaminen.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 8.05.2012 kello on 09:20 ---Mutta, kuten neiti itse matkasta sanoo, se tehtävä niin kauan kun ei ole sitoutunut ja on aikaa. Valmistuttua alkaa uusi vaihe elämässä ja tiukat aikataulut sekä aikuiselämän rakentaminen.
--- Lainaus päättyy ---
Joillakin reissaaminen jää päälle, muttei se muuta elämää estä. Onneksi aikuiseksikaan ei ole ihan kokonaan pakko kasvaa.
K.E.V:
Ketju jaettiin kahtia, lomien pituuksista voi keskustella seuravassa linkissä ja olla kateellinen tai sitten ei 8)
http://karavaanari.org/index.php/topic,4461.0.html
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.05.2012 kello on 12:26 ---Joillakin reissaaminen jää päälle, muttei se muuta elämää estä. Onneksi aikuiseksikaan ei ole ihan kokonaan pakko kasvaa.
--- Lainaus päättyy ---
Reissaaminen neidillä on veressä ja tuskin se asia muuttuu mihinkään. Perheen ja vapaa-ajan vähenemisen myötä tapa matkustella muuttuu väkisin. Näinhän se on omalla kohdallakin käynyt, poikamiehenä ei tarvinnut välittää muista ja pystyi täysin vapaasti liikkumaan minne mieleen juolahti. Pariuduttua piti jo asennoitua toisella tavalla ja lapset toivat sitten puolestaan omat muutoksensa.
Nyt kun lapset on omillaan ja meitä on vaan 2 aikuista mennään taas väljemmällä suunnittelulla.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.05.2012 kello on 09:22 --- Näinhän se on omalla kohdallakin käynyt, poikamiehenä ei tarvinnut välittää muista ja pystyi täysin vapaasti liikkumaan minne mieleen juolahti. Pariuduttua piti jo asennoitua toisella tavalla ja lapset toivat sitten puolestaan omat muutoksensa.
Nyt kun lapset on omillaan ja meitä on vaan 2 aikuista mennään taas väljemmällä suunnittelulla.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri noin se menee; mun matkailuhistoria on alkanut valmismatkoista, joilla tajusi, että osaa sitä nyt ittekin asiansa hoitaa, eikä tarvitse opasta mihinkään. Vajaa kymmenen vuotta sitten, halpalentoyhtiöiden tulon myötä, matkalaukku vaihtui reppuun ja lasten myötä osittain vaunuun, nyt autoon. Pääasia, että liike ei lakkaa, vaikka nyt on tullut muitakin harrastuksia reissaamisen rinnalle. Eikä reppu jää naulaan niin kauan kuin jalat kantaa, talvella pitää aina käydä halvalla jossain, muut saa raahata sitä samsonitea, nauttia bisnesluokista ja luksushotelleista. Mie lennän (yleensä) halpayhtiöillä sekä koluan kälyisimpiä hotelleja, bed & breakfasteja ja hostelleja, eli ei tässä ole tullut aikuiseksi kasvettua, ja hyvä niin. ;D
Aikuisena sitten voi vaihtaa retkeilyautoon tai ostaa perään pienen Eriban, jonka kanssa sopii melkein mihin tahansa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta