Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Suunnitellako matka vai mennäkö mihin nenä näyttää?

<< < (6/15) > >>

vmjt40:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 17.03.2012     kello on 13:33 ---Se kyllä hämmästyttää etteivät suomalaiset metsästäjät ja kalastajat ole paikkaa löytäneet, vaan hyvä niin :D

--- Lainaus päättyy ---

Minkälainen on lupakäytäntö tuolla alueella?

Edit:lainaus
-Alan

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.03.2012     kello on 13:04 --- Taitaa tulla sapatti kesä lomareissuihin,ei mahda mitään !! :(

--- Lainaus päättyy ---
  Lainaan omaani : Tämä tietokoneen näpelöinti on kuulemma aivojen kannalta hyvä,edistää toipumista,kirjoitus virheitä voi tulla,sorry !!

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.03.2012     kello on 16:28 ---  Lainaan omaani : Tämä tietokoneen näpelöinti on kuulemma aivojen kannalta hyvä,edistää toipumista,kirjoitus virheitä voi tulla,sorry !!

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on niin totta.
Runsaat 11v sitten menetin miltei kokonaan kirjoituskyvyn itse. Kaikki kognitiiviset taidot romahti. Erinäisten kuntoutusten kautta kuitenkin tällä hetkellä tilanne on huomattavasti parempi ja jos nyt luen tekstejä joita tuon romahduksen jälkeen sain aikaiseksi en itsekään niitä ymmärrä. Toisaalta ymmärrän hyvin jos sanomani ei aina mene perille kun jälkeenpäin omia aikaansaannoksia luen.

Ja nimenomaan nettikeskustelujen kautta olen itse enimmät kirjoittanut ja sen kautta opetellut uudestaan.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.03.2012     kello on 16:35 ---Tuo on niin totta.
Runsaat 11v sitten menetin miltei kokonaan kirjoituskyvyn itse. Kaikki kognitiiviset taidot romahti. Erinäisten kuntoutusten kautta kuitenkin tällä hetkellä tilanne on huomattavasti parempi ja jos nyt luen tekstejä joita tuon romahduksen jälkeen sain aikaiseksi en itsekään niitä ymmärrä. Toisaalta ymmärrän hyvin jos sanomani ei aina mene perille kun jälkeenpäin omia aikaansaannoksia luen.

Ja nimenomaan nettikeskustelujen kautta olen itse enimmät kirjoittanut ja sen kautta opetellut uudestaan.

--- Lainaus päättyy ---
  En saa ajo-oikeutta ennen kuin viralliset päätökset tulee,sitten lääkärin todistus ajokyvystä ! :(

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: vmjt40 - 17.03.2012     kello on 14:50 ---

Minkälainen on lupakäytäntö tuolla alueella?

Edit:lainaus
-Alan

--- Lainaus päättyy ---

Metsästyslupien hintaa en nyt muista, kanalintuluvat esim, Arjeblokin rautakaupasta ja kanalintuja saa metsästää pitempään kuin meillä sekä myös latvalinnustaa.
Kalastuslupia saa esim; huoltoasemalta juuri ennen kylää ja keskustassa on torilta ylös ensin rautakauppa-paikallinen vinimonopol (ei lupia ;D) ja siittä pari kauppaa ylös on kalastustarvikeliik e josta myös lupia. Viikon lupa maksaa 200 kruunua ja vuosilupa 400, puolisolle puoleen hintaan

Hinnat eivät ole tosiaankaan pahat ja katetta riittää ;)
Tuossa yhden aamupäivän saldo viimekeväältä

Piti vielä lisätä, että kellä on ahvenella kilon raja rikkomatta, niin tuolla se puute korjaantuu ;)

Tossa vielä noita TAATUSTI kilon rajan rikkovia, nyt enkka 1,620 mut jos ens kesänä menee se 2kg rikki ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View