Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mikä on mieli mukisi josta juot kaffeet/ teet ym juomat ?
sipu:
tuli täs mielen ,ku tuot kaffet hörppisin :D
niin mikä on se muki , josta juot mielummin kaffees ja missä se maistu hitusen paremmalta ?
itselläni on tuo emallinen muumimuki ..et siinä se kaffe onkin hyvää
en vaan osaa sanoa mix
ja toinen jossa on kans yhtä hyvää ellei jopa paljoon parempaakin
on mummimuki (pentikin) ...sen sain mummin mussukoilta ..kau-aan sitten ... :-*
99:
Itse juon kaffeet kotona tämmöisestä mukista:
Alan:
Neljä desiä vetävä neliskanttinen nallemuki, Edward & Friends. Olen yrittänyt vähentää ja siksi siirtynytkin välillä puolet pienempään aitoon Paddington -karhumukiin, joita löytyy sinisenä ja punaisena.
Töissä on Napolin jalkapallojoukkueen fanimuki, matkailuautossa taas joko kertakäyttöinen tai auton saksalaisen myyjäliikkeen muki.
Espresso kotona ryystetään omanlaisistaan, ja vieraspöytään löytyy ihan oikeat kahvikupitkin, V&B Old Luxemburg.
Eli vakavasta asiasta on kysymys, kuten huomata saattaa. >:(
ose:
Muutama lemppari kaapissa on, Ruutukuvioinen tai "Powerpark" (josta vain käyttäjä enää tietää mitä siinä luki) tai "työsanastoa" muki, näistä kolmesta yleensä joku jos ei ole yhtäaikaa koneessa L-asennossa ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.03.2012 kello on 10:20 ---Neljä desiä vetävä neliskanttinen nallemuki, Edward & Friends. Olen yrittänyt vähentää ja siksi siirtynytkin välillä puolet pienempään aitoon Paddington -karhumukiin, joita löytyy sinisenä ja punaisena.
Töissä on Napolin jalkapallojoukkueen fanimuki, matkailuautossa taas joko kertakäyttöinen tai auton saksalaisen myyjäliikkeen muki.
Espresso kotona ryystetään omanlaisistaan, ja vieraspöytään löytyy ihan oikeat kahvikupitkin, V&B Old Luxemburg.
Eli vakavasta asiasta on kysymys, kuten huomata saattaa. >:(
--- Lainaus päättyy ---
no on
ei ole yhdentekevää
mistä kaffeet juo
mul on muumimuki myöskin tupacarsis
ja vieraille tarjoillaan yleensä
kermansaven mukeista väriltään tummanruskea raita
ja peessi alaosa
jos on oikke iso juhla
niin otetaan nuo vanhat arabiat kultareunaset kaffekupit
tuolt viitrinikaapist