Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Murtohälytin ?

<< < (3/3)

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Hutikuti - 27.08.2014     kello on 21:32 ---Kuoria saa Copran kauko-ohjaimeen. Ei tarvitse ohjelmoida eikä maksa paljon.

--- Lainaus päättyy ---
Kuoret on jo tilattu. Haluaisi myös toiselle käyttäjälle oman ohjaimen mutta se PIN...

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 27.08.2014     kello on 21:24 ---Jos virhe hälytyksiä tulee, niin kannattaa tarkastaa ajoneuvon akun kunto myös. Jotkut järjestelmät kun sisältää nimen omaan matalan jännitteen hälytystoiminnon myös. Eli kun ajoneuvon oman akun jännite esim talvella notkahtaa, saattaa se murtsari antaa hälytyksen.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo jännitteen muutokseen reagoiminen on kyllä surkea toimintatapa. Yksinkertaisimmilla an se toimi aikoinaan siten, että auton ovi avattiin ja sisävalon syttyminen vaikutti jännitteen muuttumiseen ja siten hälytyksen alkamiseen.
Jo se riitti jännitteen muuttumiseen, että akku jäähtyi pakkasella, tai lämpesi helteellä.

Mulla on itse asennettu hälytin laitteisto. Sitä asennellessa sai selkeämmän käsityksen silmukoiden toiminnasta. Nyttemmin toiminta on ollut virheetöntä. Hälytin on ollut käytössä myös koko talviseisotuksenkin ajan ilman virheilmoituksia.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 27.08.2014     kello on 21:06 ---Kyllä on vakavasti harkinnassa koko systeemin poisto, rasittavaa painella nappia aina kun menee autoon. Viikonlopun hääreissulla pysyi onneksi hiljaa, se oli jotenkin pois päältä, nyt kun vielä keksisi miten...Uudelle ohjaimelle pitäisi sitten löytää järjestelmän PIN-koodi.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä Cobra?
Maahantuojalta One-Bro:ta saat varmasti apua.
http://one-pro.fi/index2.html

Minun Cobra Globe ohjelmoidaan kauko-ohjaimella, eikä siinä tarvitse mitään PIN tietoa.
PIN tarvitaan jos hälytin pitää saada pois päältä ilman kauko-ohjainta

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 28.08.2014     kello on 10:56 ---Mikä Cobra?
Maahantuojalta One-Bro:ta saat varmasti apua.
http://one-pro.fi/index2.html

Minun Cobra Globe ohjelmoidaan kauko-ohjaimella, eikä siinä tarvitse mitään PIN tietoa.
PIN tarvitaan jos hälytin pitää saada pois päältä ilman kauko-ohjainta

--- Lainaus päättyy ---
Cobra on tyyppiä 7915

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View