Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uudenmaan Tallipalvelut

<< < (2/4) > >>

Aakku:
Asian vierestä.. :o
Mutta onko tällä foorumilla otettu mallia tuosta naapurisaitista, kun mainoksia pukkaa?
Ei se minua haittaa sinänsä. Tulipahan eka kertaa kytkettyä näillekin sivuille Adblock päälle.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.03.2012     kello on 08:03 ---Asian vierestä.. :o
Mutta onko tällä foorumilla otettu mallia tuosta naapurisaitista, kun mainoksia pukkaa?
Ei se minua haittaa sinänsä. Tulipahan eka kertaa kytkettyä näillekin sivuille Adblock päälle.

--- Lainaus päättyy ---

todetaan nyt, että ko. mainokset ovat vain kannatuksen takia saitilla, senttiäkään niistä ei makseta foorumille. eli tarkoitus on tuoda esille uusia firmoja, joista voi olla foorumin käyttäjille hyötyä ja tuo on vasta toinen, ensimmäinen oli moniala49.

ihaa:
Kyllä joutaisi ottaa jokunen euro mainoksista, mun puolesta noita saa olla, varsinkin kun on noin lähellä harrastusta.

Ipsu:
Mainos on munki mielestä ok, niin kauan kun koko sivu ei ole täynnä mainoksia. Eli tuo yksi, joka on jonkin aikaa sama on mun mielestä ihan hyvä. Yksi ei vielä häiritse ja kun mainos ei jatkuvasti vaihdu, niin uuden tullessa siihen kiinnittää aika nopeasti huomiota.

Ja jos aloittaja jotain vastausta/kuvia tuolta paikasta saa niin allekirjoittanutkin olisi kiinnostunut lisäinfosta..  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.03.2012     kello on 08:41 ---Kyllä joutaisi ottaa jokunen euro mainoksista, mun puolesta noita saa olla, varsinkin kun on noin lähellä harrastusta.

--- Lainaus päättyy ---

Veit "jalat suustani". Tuollaista  minäkin ajattelin ilmaista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View