Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Hobby/Dethleffs pulttijako vanteissa

<< < (2/5) > >>

Weicco:
Sunnuntaina ajettiin Pudasjärveltä tänne Nurmijärvelle. Koko matkan oli tienpinnat sulana ja kuivana.

joo o:
Kuka tietää onko yksakselisen 89 mallin Dethleffs Norman vanteen pulttijako 4 x 100 vai 4 x 98?
Kun on niin pirun vaikea mitata.
(joskus naputtelin vanteesta reijänkuvat paperille mutta kun olen hukannut sen sabluunan)

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o -  3.01.2013     kello on 15:01 ---Kuka tietää onko yksakselisen 89 mallin Dethleffs Norman vanteen pulttijako 4 x 100 vai 4 x 98?
Kun on niin pirun vaikea mitata.
(joskus naputtelin vanteesta reijänkuvat paperille mutta kun olen hukannut sen sabluunan)

--- Lainaus päättyy ---

Juu,jako on 4x100

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  3.01.2013     kello on 15:34 ---Juu,jako on 4x100

--- Lainaus päättyy ---

Kiitän tiedosta :)

Petrooli:
Minullakin sattuu olemaan tuollainen vm -90 Dettleffs 530 Nomad. Tietääkö kukaan alkuperäistä vannekokoa? Minulla on vararenkaana ihan eri offsetilla varustettu vanne verrattuna alla oleviin. Kiinnostaisi tietää kumpi on oikea. Nimittäin alla olevissa ei jää lokasuojan reunaan kuin noin 4 mm rako kun taas vararenkaassa jää ainakin 2 sormenleveyttä rakoa. Ei meinannut löytyä ensihätään sellaista rengasta viime kesänä, että olisi mahtunut pyörimään nykyisille vanteille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View