Tekniikkakeskustelut > Truma
Truma combi 6 E.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Aloittelija - 14.12.2013 kello on 07:10 ---Mitä tarkoitetaan pannulla?
--- Lainaus päättyy ---
Pannu on itse lämmitin.
Alan:
Googlella löytyi tämä ketju, kun tietoa etsin.
Combi6 lopetti toimintansa, jolloin poistin kannen ja luin vikakoodin, joka selvisi mainiosti yo. listan avulla (kiitokset siitä). Koodin mukaan jännite alle 10,5 V.
Herkistelin liittimiä ja käytin sulakkeen irti, alkoi toimia normaalisti. Olin aiemmin päivällä sulkenut mainitun kannen, kun oli raollaan, ja ilmeisesti siinä yhteydessä törkkäissyt jotain liittimistä.
Loppu hyvin. Thumb
Eihän näissä juuri vikaa taida olla, jos ei itse sitä aiheuta. Pitänee tulostaa tuo vikakoodilista mukaan autoon.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.05.2014 kello on 22:01 ---Googlella löytyi tämä ketju, kun tietoa etsin.
Combi6 lopetti toimintansa, jolloin poistin kannen ja luin vikakoodin, joka selvisi mainiosti yo. listan avulla (kiitokset siitä). Koodin mukaan jännite alle 10,5 V.
Herkistelin liittimiä ja käytin sulakkeen irti, alkoi toimia normaalisti. Olin aiemmin päivällä sulkenut mainitun kannen, kun oli raollaan, ja ilmeisesti siinä yhteydessä törkkäissyt jotain liittimistä.
Loppu hyvin. Thumb
Eihän näissä juuri vikaa taida olla, jos ei itse sitä aiheuta. Pitänee tulostaa tuo vikakoodilista mukaan autoon.
--- Lainaus päättyy ---
Lähetä sinulle paremmat tiedot. ;)
uppotukki:
on aika työläs homma joissakin kulkimis ,kun lämitimen sivu päin vaatekomeron seinää ja poksin kansi 3sen päässä seinästä. avasin poksin ja tein sulakkeelle oman restointi kytkimen jonka sijoitin lämmittimen ulkopuolelle,yksi vaihtoehto olisi et siirtää sulake pesä ulkopuolelle
Tepikka:
Tumpelona pudotin tuon resetointisulakkeen käsistäni ja meni niin pahaan paikkaan ettei ylös saa. Onko tietoa mikä tuon sulakkeen amppeerimäärä on? Jos autotarvikeliikkees tä löytyisi uusia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta