Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

törkeää

(1/6) > >>

matson1:
sf-caravan ry hämeenlinnasta laittoi kirjekuoren jossa oli 10 arpaa jotka voi ostaa tai myydä, mukana 30€ lasku ja sitten kauniisti kertovat että mikäli ei halua ostaa arpoja itselle tai myydä voi ne palauttaa samassa kuoressa kirjoittaa kuoreen vain että palautus ja se palautus on maksuton.

no voi sentään, kuori tuli jo revittyä kirjettä avatessa siihen kuntoon että ei siinä voi palauttaa, ja vaikka voisikkin niin en kyllä rupea heidän asioitaan juoksemaan...on muutakin tekemistä.

minun omasta mielestäni temppu on kyllä törkeä, monikohan lankeaa moiseen..... >:( >:(

pettynyt olen tuollaiseen toiminta malliin että tyrkytetään ja juoksutetaan. :-\

roskakoriin joutaa.....

kimi:
Tuollaiset on ikäviä. Aikoinaan minulta karhuttiin laskua vastaavassa tapauksessa kun oltiin lähetetty arpoja myyntiin joita en todellakaan ollut tilannut. Roskiin meni nekin ja puhelinsoitolla asialle saatiin päätös.

matson1:
tuota puhelin soittoa ne varmaan nytkin oottaa, mutta katsokaapas mitä se maksaa kun soittaa.....ite en kyllä soita, kyllä pitää sanoa että ottaapa oikeasti päähän tuollainen touhu pe....e

sipu:
en kans tykkää
vaikka emme edes avaneet koko kuorta
jotta lähtee postiin takasin sellaisenaan
 joskus kunhan muistan mukaan ottaa koko kuoren ??? 
olen joskus laittanut viestiä
noihin kortteihin ,joita tulee ain jouluna
ja myöskin toiveen ,ettei tänne niitä lähettäis
mutta siellä ei ainakaan osata lukea
tai ei ymmäretä kieltoa  >:(
enään en lähettele takasin
vaikka lähettäiskin korttejaan joka kuukausi
katsotaan sitten miten käy arpojen kanssa 
minne sit joutuvat loppuen lopuksi :o

Alan:
Eivät voi velvoittaa edes palauttamaan sitä. En ollut sitä pyytänyt ja se tuli minulle yllätyksenä.

Takka on oikea osoite, lämpöenergiaksi muuttukoon. Jos ei olisi noita lauttaetuja ja alueiden käyttömahdollisuuks ia, niin harkitsisin...  >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View