Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Millä edullisesti(tai edes kohtuuhinnalla) Ruotsiin

<< < (15/16) > >>

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Wallu -  4.04.2012     kello on 15:06 ---Kiitos "Duster"

Sain vinkkisi ansiosta 226e maksavan jo varatun ylityksen hinnan valumaan vajaaseen 116e.
Kiitoksia vinkistä eipä olisi tullut itselle mieleen käydä kurkkaamassa sivuilla. (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Edit:hymiölinkki
- Alan

--- Lainaus päättyy ---

Mulle tuli Finnlinesilta sähköpostia, jossa oli mainittu toi alennus.....
Kerrankin oli hyötyä olla sähköpostilistalla

Wallu:
Nyt olen postitus listalla itsekkin.
Niin kiitti vielä.

-------:
Siis TÄH? ??? Yritin liittyä, muta sanoivat tuolla silja-tallinkilla, että sfc ei voi silver tasolle nousta ja karvaanareita tuo tarjous ei koske?? Siis mitenkäs te oottaa saaneet nuo alennusket? ??? Mine en ymmärtää.. 

Oon menossa Turkunen-Ruotsinen-Turkunen. Vaivaiset 10% alaea vaan..

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 13.04.2012     kello on 11:01 ---Siis TÄH? ??? Yritin liittyä, muta sanoivat tuolla silja-tallinkilla, että sfc ei voi silver tasolle nousta ja karvaanareita tuo tarjous ei koske?? Siis mitenkäs te oottaa saaneet nuo alennusket? ??? Mine en ymmärtää..  Oon menossa Turkunen-Ruotsinen-Turkunen

--- Lainaus päättyy ---

Minä sekoilin, tuo oli mun ammattiliiton etu. Mutta Finnlinkin tarjous Naantali-Kapellskär on yhä voimassa.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.04.2012     kello on 11:06 ---Minä sekoilin, tuo oli mun ammattiliiton etu. Mutta Finnlinkin tarjous Naantali-Kapellskär on yhä voimassa.

--- Lainaus päättyy ---

siis mulla ei ookkaa mitn mahkuja saada varausta uusimalla mitn alennusta.. siis vai?  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View