rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kipinäsytytyspaketti.  (Luettu 3999 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Kipinäsytytyspaketti.
« : 26.01.2011 kello on 18:53 »
Tänne myös mielestäni mjo33400 voisi laittaa tiedot kipinäsytytyspaketi sta, sillä varmaankaan sitä ei vielä ole kaikilla. Ja uskon tänne tulevan ajan kanssa myös uusia jäseniä, jotka eivät siitä tiedä, kuin myöskään mistä sen saa hankittua.

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:18
Vs: Kipinäsytytyspaketti.
« Vastaus #1 : 26.01.2011 kello on 18:55 »
Tänne myös mielestäni mjo33400 voisi laittaa tiedot kipinäsytytyspaketi sta, sillä varmaankaan sitä ei vielä ole kaikilla. Ja uskon tänne tulevan ajan kanssa myös uusia jäseniä, jotka eivät siitä tiedä, kuin myöskään mistä sen saa hankittua.

Kyllä minä laitan sen kunhan saan asiat oikeaan muotoon. ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Kipinäsytytyspaketti.
« Vastaus #2 : 26.01.2011 kello on 18:57 »
Kyllä minä laitan sen kunhan saan asiat oikeaan muotoon. ;)

Hyvä juttu, maltamme odottaa asian muotoutumista.

P.s. Posti toi lähetyksen.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:12.01.2013 kello on 16:04
Vs: Kipinäsytytyspaketti.
« Vastaus #3 : 6.10.2011 kello on 20:10 »
 Luulen, että minulla Alde 3000:ssa viallinen kipinäsytytyspakett i. Vieläkös mjo niitä korjailee, niinkuin joskus aiemmissa kirjoituksissa on ilmennyt.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Kipinäsytytyspaketti.
« Vastaus #4 : 6.10.2011 kello on 20:22 »
Korjailee ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Kipinäsytytyspaketti.
« Vastaus #5 : 6.10.2011 kello on 20:28 »
Luulen, että minulla Alde 3000:ssa viallinen kipinäsytytyspakett i. Vieläkös mjo niitä korjailee, niinkuin joskus aiemmissa kirjoituksissa on ilmennyt.

Klikkaa vaan rohkeasti sitä puhekuplaa tai kirjekuorta mjo:n kuvan alta ja viestiä menemään, niin boksi on kunnossa nopeammin kuin arvaatkaan ;)

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:12.01.2013 kello on 16:04
Vs: Kipinäsytytyspaketti.
« Vastaus #6 : 6.10.2011 kello on 20:45 »
Laitoin jo, mutta lisäksi tähänkin muille tiedon tarvitsijoille tiedoksi. Talvi tulossa. Vaunu jo rinteen juurella sähköllä pelaten. Kaasu teki tenän. Puhallin lähtee päälle,kiertovesipumppu toimii, mutta sytytysääntä ei kuulu.Pannun asetukset on ohjeiden mukaiset.Relekortin vaihdoin kesällä, jolloin kaikki pelasi.
Viimme talvi oli ongelmallinen( Noin puolen tunnin sähkölämmityksen jälkeen kaasukin pelasi)   

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:18
Vs: Kipinäsytytyspaketti.
« Vastaus #7 : 25.11.2011 kello on 17:02 »
Laitoin jo, mutta lisäksi tähänkin muille tiedon tarvitsijoille tiedoksi. Talvi tulossa. Vaunu jo rinteen juurella sähköllä pelaten. Kaasu teki tenän. Puhallin lähtee päälle,kiertovesipumppu toimii, mutta sytytysääntä ei kuulu.Pannun asetukset on ohjeiden mukaiset.Relekortin vaihdoin kesällä, jolloin kaikki pelasi.
Viimme talvi oli ongelmallinen( Noin puolen tunnin sähkölämmityksen jälkeen kaasukin pelasi)

Mikä on tilanteesi tänä päivänä?