Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

TomTom Go ........ 9.465 New firmware

<< < (3/5) > >>

Duster:
Nätti tuli vanhasta 920:kin päivittämällä, pitää viel ostaa uus karttapäivitys.....

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster -  1.03.2012     kello on 10:22 ---Nätti tuli vanhasta 920:kin päivittämällä, pitää viel ostaa uus karttapäivitys.....

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa tuo 12 kuukauden karttapäivitys jättää keväämmälle niin saa uuden kartan vielä vuoden -13 kesälle, noin minä ainakin teen, tiedä sitten milloin ne kartat uusiutuvat loppujen lopuksi.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  1.03.2012     kello on 10:35 ---Kannattaa tuo 12 kuukauden karttapäivitys jättää keväämmälle niin saa uuden kartan vielä vuoden -13 kesälle, noin minä ainakin teen, tiedä sitten milloin ne kartat uusiutuvat loppujen lopuksi.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta, sen (12kk karttapäivityksen) saa ostettua vain viimeisimpään karttaan - ei siis monta vuotta vanhaan. Eli ensiksi pitää päivittää kartta ajantasalle, ja siihen päälle tuo..

EDIT; ts. kuten tietokoneohjelmisto puolella 12kk karttapäivitys (=ylläpitosopimus, Subscription) on "ennakko-ostos" tulevista päivitysversioista hivenen halvemmalla kuin vars. version julkaisuajankohtana - eli softatalon "rahoittamista"  :-\

Duster:
Mulla loppui ed. karttapäivitys viime joulukuussa, ajattelin uuven ottaa tuos kesän korvalla ennekuin suuntaamma Ruotsin & Tanskan kautta Hollantiin.....pitä is käyä Rotterdamissa

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.03.2012     kello on 10:40 ---Mutta, sen (12kk karttapäivityksen) saa ostettua vain viimeisimpään karttaan - ei siis monta vuotta vanhaan. Eli ensiksi pitää päivittää kartta ajantasalle, ja siihen päälle tuo..

--- Lainaus päättyy ---

Noinhan se tosiaan oli ettei kartan parane olla ikäloppu mutta ilmeisesti ei tarvitse olla sitten viimeistä huutoakaan, mun viime päivityksestä on lähes kaksi vuotta ja nyt meinasin sitten ottaa pelkän päivityksen, mutta nyt iskikin epäilys siitä että pitäisiköhän se päivittää nyt samoin tein ettei kartta vanhene liiaksi. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View