Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Motonetin akut.

<< < (12/22) > >>

akiville:
Kantis tarjous.
http://m.motonet.fi/fi/tuote/900100/Sznajder-100Ah-vapaa-ajan-akku-P350xL175xK190--

Onko nämä toimineet?

-a-

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: akiville -  2.06.2016     kello on 08:57 ---Kantis tarjous.
http://m.motonet.fi/fi/tuote/900100/Sznajder-100Ah-vapaa-ajan-akku-P350xL175xK190--

Onko nämä toimineet?

-a-

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on autossa kaksi ollut koko ajan ymp. vuoden käytössä.Toimii. Olikohan vuos 2012 kun ostin.  ::) Jos kaks laittaa, niin lataa molemmat täyteen ennen asennusta autoon, ei tule potentiaalieroja ja pysyy pitempään kunnossa.  Suosittelen myös ominaispainomittari n hankkimista. Noista kun voi tarkastaa ominaispainot perinteisesti.. Itse katson ne aina ennen talvea.On näistä juttua ollut täällä. Haku ominaisuudella esim. löytää, jos haluaa lukea.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si -  2.06.2016     kello on 10:13 ---Noista kun voi tarkastaa ominaispainot perinteisesti.. Itse katson ne aina ennen talvea.On näistä juttua ollut täällä. Haku ominaisuudella esim. löytää, jos haluaa lukea.

--- Lainaus päättyy ---
Minkäs lisäarvon tuo ominaispainon mittaus tuo...?

Minä katson vain, että on nestettä ja sitten ylläpitolataukseen.

Turhan Höpöttäjä:
Kuormitusmittarilla ladatulla akulla vastukset punaiseksi. Jos mittari ei putoa alle 12V, keltaselle. Ee muuta kun akku käyttöön.  :D

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.06.2016     kello on 16:41 ---Minkäs lisäarvon tuo ominaispainon mittaus tuo...?

--- Lainaus päättyy ---

Jos oikein vaivaa näkee, niin eikös sillä selviä jos joku kenno on huonommassa hapessa kuin muut ja siten akku sisäkäyttöön soveltumaton.

Halvalla kuormitusmittarilla näkee saako sillä auton käyntiin. Hupiakun testaukseen ei sekään ihan paras.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View