Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Motonetin akut.
velnum:
Moi. mulla on kaveri joka omisttaa akkulikkeen lahdessa. Osattava merikontilisen akkuja kerralla. Itse ihmettelin kun vuodenvanha akku todetiin sökökisi, vaihtoivat uuden tilalle mukisematta . Kaverini sanoi ettei ole mittään uutta ,heillä tehdas laitaa tilattaessa 15 akkua kontissa ylimääräisiä kun aina on vialisia joukossa . Menee suoraan sulatukseen ei tarvitse lähettää takaisin tehtaalle.
Late:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 2.02.2015 kello on 09:21 ---Puuilosta saa tuolla hinnalla kolme 100Ah:n akkua. Tärkeintä on että ei osta Exsideä ja laturi on asiallinen. Ja jos käytössä on iso invertteri, sitten starttiakku ulos menevällä letkutuuletuksella. :)
--- Lainaus päättyy ---
Autossa pitää olla suljettu akku. Mitään mahdollisuutta tehdä tuuletusta ei ole. Isoja virtoja ei käytetä, mutta akkua puretaan aika tyhjäksi ja ladataan auton käydessä.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Late - 2.02.2015 kello on 16:08 ---Autossa pitää olla suljettu akku. Mitään mahdollisuutta tehdä tuuletusta ei ole. Isoja virtoja ei käytetä, mutta akkua puretaan aika tyhjäksi ja ladataan auton käydessä.
--- Lainaus päättyy ---
?
Ainaski mulla on porakone ja 8,5mm poranterä millä on saanu akkukoteloon reijän mistä tuuletus letku pihalle...
mutta jos ongelma on jokin muu kuin auton rankenteellinen niin silloin ei porakoneet auta ;D
Arska:
Mun ed.autossa se oli ainenkin hoidettu letkulla. Tosin se oli vm89 matkaaja ja ei kai silloin edes ollu keksitty suljettuja akkuja.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 2.02.2015 kello on 20:40 ---Mun ed.autossa se oli ainenkin hoidettu letkulla. Tosin se oli vm89 matkaaja ja ei kai silloin edes ollu keksitty suljettuja akkuja.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on letku läpi lattiasta, johon on kytketty kaikki akut T-kappaleilla. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta