Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Motonetin akut.

<< < (10/22) > >>

velnum:
Moi. mulla on kaveri joka omisttaa akkulikkeen lahdessa. Osattava merikontilisen akkuja kerralla. Itse ihmettelin kun vuodenvanha akku todetiin sökökisi, vaihtoivat uuden tilalle mukisematta . Kaverini sanoi ettei ole mittään uutta  ,heillä tehdas laitaa tilattaessa 15 akkua kontissa ylimääräisiä kun aina on vialisia joukossa . Menee suoraan sulatukseen ei tarvitse lähettää takaisin tehtaalle.

Late:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.02.2015     kello on 09:21 ---Puuilosta saa tuolla hinnalla kolme 100Ah:n akkua. Tärkeintä on että ei osta Exsideä ja laturi on asiallinen. Ja jos käytössä on iso invertteri, sitten starttiakku ulos menevällä letkutuuletuksella.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Autossa pitää olla suljettu akku. Mitään mahdollisuutta tehdä tuuletusta ei ole. Isoja virtoja ei käytetä, mutta akkua puretaan aika tyhjäksi ja ladataan auton käydessä.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Late -  2.02.2015     kello on 16:08 ---Autossa pitää olla suljettu akku. Mitään mahdollisuutta tehdä tuuletusta ei ole. Isoja virtoja ei käytetä, mutta akkua puretaan aika tyhjäksi ja ladataan auton käydessä.

--- Lainaus päättyy ---
?
Ainaski mulla on porakone ja 8,5mm poranterä millä on saanu akkukoteloon reijän mistä tuuletus letku pihalle...
mutta jos ongelma on jokin muu kuin auton rankenteellinen niin silloin ei porakoneet auta  ;D

Arska:
Mun ed.autossa se oli ainenkin hoidettu letkulla. Tosin se oli vm89 matkaaja ja ei kai silloin edes ollu keksitty suljettuja akkuja.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  2.02.2015     kello on 20:40 ---Mun ed.autossa se oli ainenkin hoidettu letkulla. Tosin se oli vm89 matkaaja ja ei kai silloin edes ollu keksitty suljettuja akkuja.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on letku läpi lattiasta, johon on kytketty kaikki akut T-kappaleilla.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View