Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Motonetin akut.

<< < (8/22) > >>

Aakku:
Mulla on nyt Motonetin Sznajder vapaa-ajan akku käytössä kuudetta vuotta. Kaipa sekin joskus hyytyy, vaikka vielä toimiikin hyvin.
Ihan tavallinen vesiakku vain.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/900185/Sznajder-185Ah-vapaa-ajan-akku-P51xL22xK2022cm

Catiska:
Saisiko noita tavallisia akkuja käyttää matkailukulkineissa ja vaunuissa sisäasennuksessa? Vai pitääkö olla geeliversioita?

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska -  1.02.2015     kello on 22:24 ---Saisiko noita tavallisia akkuja käyttää matkailukulkineissa ja vaunuissa sisäasennuksessa? Vai pitääkö olla geeliversioita?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän toki voi "tavallista" akkua käyttää matkailuajoneuvon akkuna. Varmaankin luokkaa 90% käytössä olevista akuista on tavallisia (vapaa-ajan tai jopa käynnistys) lyijyakkuja.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska -  1.02.2015     kello on 22:24 ---Saisiko noita tavallisia akkuja käyttää matkailukulkineissa ja vaunuissa sisäasennuksessa?

--- Lainaus päättyy ---

Eikös niissä yleensä siloin ole "hengitysletku" ulos??

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  1.02.2015     kello on 23:22 ---Eikös niissä yleensä siloin ole "hengitysletku" ulos??

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen vetänyt letkut ulos, mutta onhan niitä sellaisia suljettujakin järjestelmiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View