Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?

<< < (19/22) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 10.06.2013     kello on 21:40 ---LUU-5 on ollut Sodankylässä jo kauan aikaa sitten poliisiauton rekisterikilpi ja käsitykseni mukaan on edelleen. Kun auto otettiin aikaan käyttöön oli lehdessä juttu otsikolla suurinpiirten "Sodankylän poliisi otti käyttöön luuviitosen".

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän tuo ole jo niin vanha juttu, että sitä rekkaria on pitänyt vaihtaa autosta toiseen. Ja joka kerta maksaa se uudestaan. Luulisi poliisilla olevan tärkeämpiäkin rahareikiä kuin tuollainen turhuuden makseleminen,vaikka se ei kokonaisuudessa iso raha olekaan.

retkeilijä:
Kaikki lisälaitteet autoon ovat turhia.  8) Nekin rahat voisi laittaa hyväntekeväisyyteen .
Mobiiliin olen laittanut maton lattialle ja häkin koiralle. Niin ja Nokia C5-kännykässä on navigaattori ja siirrettävä turvaistuin ukin vauvelille.

JJJ:
Linkissä muutamia oikeasti turhia koristuksia autoon..
http://blog.theautopartsshop.com/5-most-useless-and-funniest-car-accessories-of-all-time/

http://www.spike.com/articles/7071al/the-top-7-most-ridiculous-car-accessories

Ipsu:
^Mun autossakin on yksi noita "turhakkeista"  ::)

Nimittäin nuo automaattisesti pyyhkivät sulat. Mun tosin ei tarvi niitä säätää mitenkään, vaan sensori haistelee et miten tiuhkaan niiden tarvii pyyhkiä. Sama automaatti sulkee autosta myös avonaiset ikkunat, aika kätevää jos kauhee kuuro yllättää.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 11.06.2013     kello on 14:51 ---^Mun autossakin on yksi noita "turhakkeista"  ::)

Nimittäin nuo automaattisesti pyyhkivät sulat. Mun tosin ei tarvi niitä säätää mitenkään, vaan sensori haistelee et miten tiuhkaan niiden tarvii pyyhkiä. Sama automaatti sulkee autosta myös avonaiset ikkunat, aika kätevää jos kauhee kuuro yllättää.

--- Lainaus päättyy ---
Tänään ekaa kertaa kokeilin tuota sadetunnistinta. Luulin niiden olevan vain kuivan lasin raapijat, mutta nehän toimi kuin ajatus. Juuri niin kuin itsekin olisin pyyhkijöitä käyttänyt. Ei saisi olla ennakkokäsityksisä asioista joita ei ole kokeillut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View