Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.02.2012 kello on 10:36 ---Pistetään viesti AF XXX-111 numeroon 16400
AF on autofakta eli se antaa käyttöönottopäivämä ärän, katsastustiedot, vakuutusyhtiön ja omistajan tiedot. Jos tietojen anto on kielletty, omistajatietoja ei tule.
Rekkari numero saa olla missä muodossa tahansa eli XXX 111, XXX-111, XXX111
Maksaa jotain... työnantaja ei ole vielä kieltänyt hakuja ;D
Tätähän sä kysyit ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tulee mieleen sellainen hinta kuin 14€.
Jones81:
Itse en noista erikoiskilvisä välitä, eikä kyllä sellaisiin olis varaakaan.
Autojen rekisteritietoja tulee tilailtua tuolla firman puhelimella useita kertoja kuukaudessa. Fonectan sivuilla hintatiedoissa..
Palvelu toimii lähettämällä tekstiviesti AUTO REKISTERITUNNUS numeroon 16400. Palvelun hinta on 2,10 €/onnistunut haku. Sisällön tuottaa Trafi.
88k5:
--- Lainaus ---Onko olemassa turhempaa koristusta autoon? ..kuin erikoisrekisterikil pi...
--- Lainaus päättyy ---
On - tuhkakuppi.
En ole koskaan tarvinnut - onneksi usissa autoissa se on siirretty yleensä lisävarustelistalle ;) Kuka haluaa pilata autonsa sisustaa..
Tavaroiden säilytykseen on sopivampia kannellisia lokeroita.
kimi:
ABS jarrut.
Muutaman päivän on aamulla saanut möyriä lumessa sen verran, että ABSit ei toimi vajaaseen tuntiin kun anturit tukkeutuu.
On ollut mahtava ajaa auto joka tekee sen mitä pyydetään eikä sen minkä itse päättää.
Pääkaupunki on lumisohjoa täynnä ja kitka olematon jos renkaan pitää sen päällä pyöriä, kunnon jarrutuksella auto puskee sohjon edelleen ja pysähtyy. ABSit vaan pitää auton sohjon päällä. Pahin on tilanne kun alla on kivikatu.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.02.2012 kello on 11:47 ---On - tuhkakuppi.
En ole koskaan tarvinnut - onneksi usissa autoissa se on siirretty yleensä lisävarustelistalle ;) Kuka haluaa pilata autonsa sisustaa..
Tavaroiden säilytykseen on sopivampia kannellisia lokeroita.
--- Lainaus päättyy ---
Mä käytän jatkuvasti päivittäin. Hyvä keksintö.
Siellä säilyy tolpan avain ja hands free hyvin ja
on helposti käytettävissä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta