rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?  (Luettu 29222 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:07
Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
« Vastaus #30 : 16.02.2012 kello on 20:57 »
Tuttu Juuso sai 50 vuotislahjaksi JUU-50 kilven. Oli itselleen ostanut uuden auton lahjaksi ja vaimonsa hoiti tuon kilven sihen yllätyksenä.

  • Vieras
  • Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #31 : 16.02.2012 kello on 21:11 »
    Tuntemani kuopiolainen autoasentaja, ripeä pikahuoltomies kun oli, hankki kilven YKS-2.
    Katoppas, hän oli mun Saabin hoviasentaja Scan-Autolla ollessaan, se rekkarihan oli siinä sec-mesessä, tuo rekkari meni kyllä sen mersun mukana, ei ollut enää sitten starcraftissa.

  • Vieras
  • Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #32 : 16.02.2012 kello on 21:15 »
    Jos vastaan tulee Mazda 323 hopea rek JOH-1  se on minun vanha kuletin....

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:07
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #33 : 16.02.2012 kello on 21:16 »
    En tiedä ollaanko vaimon kanssa erilaisia vanhoja. Usein puhutaan autoista niitten rekisterinumerolla ja kumpikin taitaa lukea kaikki toisten rekkarit liikenteessä. 

    Taas RIX, FEU tms on sitä tai tätä, noi oli meidän parkkipaikan naapuripaikkojen autoja. 

  • Vieras
  • Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #34 : 16.02.2012 kello on 21:21 »
    Taas RIX, FEU tms on sitä tai tätä, noi oli meidän parkkipaikan naapuripaikkojen autoja.

    Mulla on tapana autosta lähtiessä katsoa viereisten autojen rekkarit, kaiken varalta, jos tullessa on autoa kolhaistu. Yleensä kyllä ajan auton kaupassa käydessä sinne syrjemmälle, kävely on hyväksi. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #35 : 16.02.2012 kello on 21:38 »
    Yhden ex työkaverin autossa oli AUN-10 rekkari. Sattui olemaan sukunimensä.
    Samoin yhden frendin auto on AUD-158 = AUDI S8

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:26
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #36 : 16.02.2012 kello on 21:39 »
    Jos kilpi olisi tosiaan henkilökohtainen ja siirrettävissä ilman uutta 900 euron päätöstä uuteen autoon, havittelisin heti OSS-166 -kilpeä ;)

    Näyttäs tuo "mun kilpi" olevan vanhassa Nissan Sunnyssä, jonka katsastus menee justiinsa umpeen. Jos tuommosen hajottamokuntosen sunnyn sais ostettua itelle ja pistäs paaliin, voisko kilvet siirtää toiseen ilman kallista päätöspaperia ???

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #37 : 16.02.2012 kello on 21:43 »
     Aikoinaan Rantasalmen nimismiehellä oli MMM100,muutti juvalle,ja vaihtoi autoa vähän väliä,aina sama rekkari,kait se vallesmannilta onnistuu !!! ;D ;D ;D ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:07
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #38 : 16.02.2012 kello on 21:43 »
    Mulla on tapana autosta lähtiessä katsoa viereisten autojen rekkarit, kaiken varalta, jos tullessa on autoa kolhaistu. Yleensä kyllä ajan auton kaupassa käydessä sinne syrjemmälle, kävely on hyväksi. ;D

    Auto ajetaan oven eteen. Mutta toisten pysäköintejä tulee kyllä katsottua kun itse parkkeeraa. Jos viereisissä ruuduissa autot on vinossa tai paikan reunamaalin päällä etsin toisen paikan. Jos taas suoraan ja keskellä paikkaa niin uskaltaa pysäköidä.
    Minulla on invalappu, mutta harvemmin hyödynnän invapaikkoja, paremmin niitä tarvitsevat käyttäköön.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #39 : 16.02.2012 kello on 21:46 »
    Vastauksena otsikon kysymykseen, minusta esimerkiksi sellaiset kuraroisketarrasarj at joita noihin city-maastureihin myydään ovat aika turhia.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.08.2016 kello on 22:53
    • Satunnainen haahuilija
      • Satunnainen haahuilija
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #40 : 16.02.2012 kello on 21:46 »
    Joskus saa vahingossa sopivan kilven. Mulla oli entisessä elämässä tipparellussa kilvet OPE-223. Olin tuolloin ammatiltani opettaja.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.08.2016 kello on 22:53
    • Satunnainen haahuilija
      • Satunnainen haahuilija
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #41 : 16.02.2012 kello on 21:47 »
    Vastauksena otsikon kysymykseen, minusta esimerkiksi sellaiset kuraroisketarrasarj at joita noihin city-maastureihin myydään ovat aika turhia.
    Kuraroisketarrasarja on hauska, mutta miksi niissä on se citymaasturi kiinni? :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:58
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #42 : 16.02.2012 kello on 21:48 »
    Näyttäs tuo "mun kilpi" olevan vanhassa Nissan Sunnyssä, jonka katsastus menee justiinsa umpeen. Jos tuommosen hajottamokuntosen sunnyn sais ostettua itelle ja pistäs paaliin, voisko kilvet siirtää toiseen ilman kallista päätöspaperia ???

    Pahoin pelkään, että siinä vaiheessa kun se vapautuu Nissanista, niin se onkin erikoiskilpi. Periaatehan nykyään on, että auto saa maahan tullessaan kilvet, jotka seuraavat sitä koko elämänsä.

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:20.09.2023 kello on 17:48
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #43 : 16.02.2012 kello on 21:54 »
    Siis että joku ostaa kuraroiskeet auton kylkeen tarroina. No johan. ;D

    Muistu mieleen nää vauhtiviivat. Tarrana tai ralliteippi.

    Pisarapeili. Onhan näitä kun muistelee.

    Itse en muista yhtään entisen auton rekisterinumeroa ja aika huonosti näiden nykyistenkin.

    kilvet.com siellä taitaa olla myynissäkin noita erikoisnumeroita. Jos joku on niin hullu että ostaa.


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:26
    Vs: Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
    « Vastaus #44 : 16.02.2012 kello on 21:57 »
    Pahoin pelkään, että siinä vaiheessa kun se vapautuu Nissanista, niin se onkin erikoiskilpi. Periaatehan nykyään on, että auto saa maahan tullessaan kilvet, jotka seuraavat sitä koko elämänsä.

    Pitäs sitte kysyä, vaihtasko nissanin omistaja päikseen volvoon - oishan tuo kilpi melkeen sen arvoinen ;D