Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus lämmityksen tuunaus.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.02.2011 kello on 19:06 ---OK. Sinulla on siis säätö jossain kohdassa käden ulottuvilla?
--- Lainaus päättyy ---
On, kaikki käy käden käänteessä. Patteritilan termostaatit säädetään vain kerran, sen jälkeen niihin ei tarvitse kajota. :D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.02.2011 kello on 20:58 --- On, kaikki käy käden käänteessä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Minua häiritsee se, että et voi kertoa asiaa miten sen olet toteuttanut vaan kaikki pitää erikseen lypsää. ???
Turhan Höpöttäjä:
Elä hyvä veli sano nuin. Aloituksessa kerroin kuinka homman tein periaatteessa. Jos osaisin tehdä kytkentä kaaviot ja sun muut, niin sinulle se olisi pässin lihaa, moni kyllästyisi jo alkuun. Ja nämä minun kehitelmät toteutuu, kun tuo autoni on iso, ja ostaessa lämmityksen puolesta kesken tekoinen. :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.02.2011 kello on 21:18 ---Elä hyvä veli sano nuin. Aloituksessa kerroin kuinka homman tein periaatteessa. Jos osaisin tehdä kytkentä kaaviot ja sun muut, niin sinulle se olisi pässin lihaa, moni kyllästyisi jo alkuun. Ja nämä minun kehitelmät toteutuu, kun tuo autoni on iso, ja ostaessa lämmityksen puolesta kesken tekoinen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Älä hyvä mies hermostu, en minä sitä tarkoita, vaan haluaisin ymmärtää mitä teet. ;)
Turhan Höpöttäjä:
Kuten aikaisemmin olen maininnut, meikäläisellä loukkaantuminen ja hermostuminen tapahtuu vain oven välissä ja silloinkin vain sarana puolella. Näillä mennään. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta