Tekniikkakeskustelut > Truma
Truman piirikortti
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.02.2012 kello on 15:33 ---Tätä tarkoitin ja sinulta tuon olen aikoinaan kuullut. Minulla on tuo C3402 ja toistaiseksi se on riittänyt. Mielessä on kyllä käynyt kortin vaihtaminen ja nopeuttaisihan se auton lämmittämistä kylmästä käyttölämpöiseksi. Toisaalta lämmitän autoa sisältä sähköllä vuorokauden verran ennen käyttöä ja asuintiloissa on moottoriin kytketty vesikiertoinen lisälämmitin joka ajossa pitää asuintilat lämpiminä. Ylläpitoon tuo C3402 on toistaiseksi riittänyt kun ohjaamo on eristetty asuintilasta.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten aiemmin sovimme niin lainaan sinulle sen c6000:sen kortin kunhan saan sen takaisin. Se on nyt ollut nyt 8kk:ta käytössä c3400:ssa kun alkuperäinen on ollut korjattavana minulla.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.02.2012 kello on 15:36 ---Kuten aiemmin sovimme niin lainaan sinulle sen c6000:sen kortin kunhan saan sen takaisin. Se on nyt ollut nyt 8kk:ta käytössä c3400:ssa kun alkuperäinen on ollut korjattavana minulla.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vieläkin tarjouksesta. Saatan nostaa lämmittimen ulos ja perushuoltaa sen jossakin vaiheessa. Samalla voisi kokeilla toista korttia.
kimi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta