Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Alumiinipullon vaihdosta ym.
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.02.2012 kello on 11:15 ---Paljonko se AGA:n kaasun hinta on tarjouksen ulkupuolella - tuo SF-Caravanin mainiostama "tarjoushinta on 29.90".
Samalla hieman muutenkin tarjotaan väärää informaatiota "Alumiinipullon kuori painaa vain 7.5kg (Teräspullo 14kg)"
Itse en ole ostanut pariin vuoteen yli 11kg kuorella varustettua teräspulloa eli alumiinin etu on oikeesti noin 3kg.
--- Lainaus päättyy ---
Sama vika täälläkin, valitsen aina, jos mahdollista, sellaisen pullon jossa on vain kaksi kahvaa sivuissa. Ne vanhemmat pullot joissa kiertää sellainen nostorengas ympärillä on monta kiloa painavampia ;)
Kävin katsomassa pullon stanssit, toisessa 10,7kg ja toisesta en painoa löytänyt, mutta saman oloinen sekin.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 10.02.2012 kello on 12:44 ---Sama vika täälläkin, valitsen aina, jos mahdollista, sellaisen pullon jossa on vain kaksi kahvaa sivuissa. Ne vanhemmat pullot joissa kiertää sellainen nostorengas ympärillä on monta kiloa painavampia ;)
Kävin katsomassa pullon stanssit, toisessa 10,7kg ja toisesta en painoa löytänyt, mutta saman oloinen sekin.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla sama periaate - ympäripullon kiertävällä kahvalla olevat kuoret painaa yli 14kg ja ne jää multa aina kauppaan ;)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.02.2012 kello on 13:26 ---Mulla sama periaate - ympäripullon kiertävällä kahvalla olevat kuoret painaa yli 14kg ja ne jää multa aina kauppaan ;)
--- Lainaus päättyy ---
Samoin - ei mahdu m-autoon 2x11kg ympärikiertävillä kahvoilla - tarkkaa on kun parikahvallisena mahtuu. Nyt tiedän, että painoakin säästyy.. ;D
Ossi66:
Tuo 11kg alumiini on näköjään 63mm korkeampi kuin sivuventtiili teräspullo - Mahtaisko ees mahtua Detskun kaasupullokoteloon ???
Duster:
Eipä miunkaan ryskyyn alupullo mahu, pittää tyytyä teräspulloihin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta