Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Alumiinipullon vaihdosta ym.

(1/4) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Jos tuommosen alumiinipullon ostaa vaihdossa, onko kaikilla kaasun jakopisteillä sitten siitä eteenpäin vaihtaa alumiiniseen täyteen pulloon.  ::)

MatsOnni:
No juurikin samaa meinasin kysellä, kun en mielestäni niitä ole paljoakaan nähnyt.

ose:
Ei kait sitä muut huoli ja kaasu on melkein 2* kalliimpaa. Oman  AGAn alumiinipullon täyttö pari vuotta sitten oli jotain 37 € Alumiinilesti on reissussa kakkospullona.

Ossi66:
Paljonko se AGA:n kaasun hinta on tarjouksen ulkupuolella - tuo SF-Caravanin mainiostama "tarjoushinta on 29.90".

Samalla hieman muutenkin tarjotaan väärää informaatiota "Alumiinipullon kuori painaa vain 7.5kg (Teräspullo 14kg)"
Itse en ole ostanut pariin vuoteen yli 11kg kuorella varustettua teräspulloa eli alumiinin etu on oikeesti noin 3kg.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.02.2012     kello on 11:15 ---Itse en ole ostanut pariin vuoteen yli 11kg kuorella varustettua teräspulloa eli alumiinin etu on oikeesti noin 3kg.

--- Lainaus päättyy ---

Sulla on käynyt hyvä tuuri. Minä en muista saaneeni kertaakaan alle 11 kiloista kuorta. Lähelle päässyt, n. 12kg ja siitä yli. Lähimpänä ovat olleet Woikoskelta ostetut pullot

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View