Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Saunatreffit Lemmillä 16-18.3.2012

<< < (20/28) > >>

migel:
Täytyy varmaan ottaa toppahousut ja pipot sun muut mukaan jos mellastetaan ulkosalla paljon, muuten tulee vilu!

Ruuat sun muut kantsii varmaan ostaa jo Raisiosta. Taidan tulla Volvolla niin saa neitien kamat helpommin mukaan+mun army makuupussit+muut petivaatteet ja oma tyyny on must!

Voi voi kun tekis mieli laittaa janssonin kiusaus mukaan grappisruuaksi ja illaksi grillattu broisku valkosipulipatonki blåcastellolla ja myrttisen valkosipulikurkkuja .
Hätävaraksi maksalaatikko ja sit ne pakolliset uunikyrsät ja matin mainio sinappi ja tytöille paistijauhelihaa raakana kera KYLKISIIVUT JA KERMAVIILI!ups meni isoiksi noin kirjaimet.

Hyvä kahvipaketti ja ruokosokeria ja öörfiiloja ;D ;D ;D            tulis jo lauantai,,,

Ipsu:
Me jätetään nyt kuitenkin välistä. Ei oo löytynyt reisulle vielä kunnon sponsoria ja sen lisäksi mua uhattiin ensi viikolla alkavalla työllä. (työ = viikonlopun ajan siivotaaan kämppä kuntoon)

Viettäkää oikein aurinkoinen viikonloppu ja koitetaan me päästä matkaan joku toinen kerta.  :)

seppoko:
Taitaa olla turhan "kaakana" koko treffit??

:D  ;D  :D

Etelän terveiset kaikille!

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.03.2012     kello on 22:10 ---Taitaa olla turhan "kaakana" koko treffit??

:D  ;D  :D

Etelän terveiset kaikille!

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Miten niin "kaakana", voetko perustella? Eehän tuollo' oo muita tapahtumija, joten tuo  ee mielestänj munj mitenkään toestem pessiin.  ;) ;D ;D ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 14.03.2012     kello on 21:33 ---Me jätetään nyt kuitenkin välistä. Ei oo löytynyt reisulle vielä kunnon sponsoria ja sen lisäksi mua uhattiin ensi viikolla alkavalla työllä. (työ = viikonlopun ajan siivotaaan kämppä kuntoon)

Viettäkää oikein aurinkoinen viikonloppu ja koitetaan me päästä matkaan joku toinen kerta.  :)

--- Lainaus päättyy ---

tulkaa sitten kevätreiffeille
mä  :-[ :-\
en kyl tiedä mis ne on
onko sit telarannas vai mis
kun sitäkin asiaa hiukan jahkailtu
mut kai se selviää ..joskus  ??? ::)
mutta aika on kuitenkin se mist ollaan jo sovittu eikös ? ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View