Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Saunatreffit Lemmillä 16-18.3.2012
migel:
Minä yritän myös tulla melko aikaisin la aamulla, mutta hieman on ahdasta Chevyn ohjaamossa kun prinsessojen ja minun kamat pitää saada mahtumaan kaikki sisään hyttiin!!!
Kesällä heitän lavalle pari merimiessäkkiä täynnä kamaa niin menee helpommin- se pakollinen pallogrillikin sinne mahtuu :D :D :D
Noh täytyy yrittää pakata sotilaallisesti(miltei mahdotonta suurpiirteiselle immeiselle) niin saadaan tarvitsemamme kamat mukaan :o
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.03.2012 kello on 21:05 ---Minä yritän myös tulla melko aikaisin la aamulla, mutta hieman on ahdasta Chevyn ohjaamossa kun prinsessojen ja minun kamat pitää saada mahtumaan kaikki sisään hyttiin!!!
Kesällä heitän lavalle pari merimiessäkkiä täynnä kamaa niin menee helpommin- se pakollinen pallogrillikin sinne mahtuu :D :D :D
Noh täytyy yrittää pakata sotilaallisesti(miltei mahdotonta suurpiirteiselle immeiselle) niin saadaan tarvitsemamme kamat mukaan :o
--- Lainaus päättyy ---
onko sul mitään saavia tai muuta
isoa muovipönikkää
jonka voisit sitoa sinne lavelle
ja sinne sit vaikka prinsessojen kamat
tietty ois hyvä , jos siinä muovipytys ois vielä kansi päällä :)
migel:
Onhan nuita vaikka mitä, kunhan turisen lämpimikseni,,,
Olin tänään nuorimmaiseni kanssa Vihdissä eläinlääkärillä ja ajelin vanhaa ykköstietä, niin oli aavemainen olo kun tyhjää toimitilaa ja erittäin vähän liikennettä.
Tuli mieleen sellainen elokuvien lavastemaailma,- ei silti kiva oli ajaa yssikseen. Eväät vain jäi tekemättä. Reisussa termoskahvi ja reissarit maistuvat taivaallisilta,,,,,hiukan rönsyää, mutta kyllä koppiinkin paljon mahtuu. Kerran mamma innostui Ikeasta ostaan kaikenlaista ja vielä joitain hemmetin palmuja, niin sieltä minä lehvästön lävitse koira sylissä kotiin ajoin :D
No hätä- kunhan karaoket toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.03.2012 kello on 21:23 ---Onhan nuita vaikka mitä, kunhan turisen lämpimikseni,,,
Olin tänään nuorimmaiseni kanssa Vihdissä eläinlääkärillä ja ajelin vanhaa ykköstietä, niin oli aavemainen olo kun tyhjää toimitilaa ja erittäin vähän liikennettä.
Tuli mieleen sellainen elokuvien lavastemaailma,- ei silti kiva oli ajaa yssikseen. Eväät vain jäi tekemättä. Reisussa termoskahvi ja reissarit maistuvat taivaallisilta,,,,,hiukan rönsyää, mutta kyllä koppiinkin paljon mahtuu. Kerran mamma innostui Ikeasta ostaan kaikenlaista ja vielä joitain hemmetin palmuja, niin sieltä minä lehvästön lävitse koira sylissä kotiin ajoin :D
No hätä- kunhan karaoket toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--- Lainaus päättyy ---
hyvä sitten
ja kyl sopu tilaa tekee :)
muuten olen kans huomannut
et suobbikin on varsinainen tila-auto
tuotiin sillä ulko-ovi karmeineen
ja se oli vieläpä oikein hyvin pakattu
eikä mistään lähi rautakaupasta
vaan turun toiselt puolen Starkista
siinä sitä tultiin kyyryssä
nenä kiinni ikkunas
myyjäkin sanoi