Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Millä liikut kun olet vanha ja raihnainen?
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.02.2012 kello on 15:09 ---
Ruumiita ei suomessa saa kuljettaa omassa autossa ja hän haluaisi ehdottomasti taivaltaa viimeisen matkansa omassa pakettiautossa, minä tai joku muu läheinen ratin takana. Pitää selvittää onko tuohon saatavissa poikkeuslupa. Kuvan auton hän luultavasti hyväksyisi.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä ihmeen välii sil o et millä sitä sinne multiin raahataa? Mä olen ainaki sanonu lähimmäisilleni et mulle ei sit osteta mitää stanan kallist arkkua! Paffiloota riittää vallan mainiosti ja se on laillista..
migel:
Semmonen poltettava paffitoosa on paras! Toinen vois olla tuo Karen valitsema Ahdin syleily,,,, :D - kivat jutut meillä,,,,
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 10.02.2012 kello on 10:01 ---Semmonen poltettava paffitoosa on paras! Toinen vois olla tuo Karen valitsema Ahdin syleily,,,, :D - kivat jutut meillä,,,,
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D
Iha normaalii se on funtsii et miten lepää ku kuolo vie henken.. :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 10.02.2012 kello on 10:01 ---Semmonen poltettava paffitoosa on paras! Toinen vois olla tuo Karen valitsema Ahdin syleily,,,, :D - kivat jutut meillä,,,,
--- Lainaus päättyy ---
miten tää nyt näin lipes kuoloon
kun alunperin oli kulkemisest kyse
siis sillee , et niinku hengis tepastelee tai jotain :)
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 10.02.2012 kello on 11:26 ---miten tää nyt näin lipes kuoloon
kun alunperin oli kulkemisest kyse
siis sillee , et niinku hengis tepastelee tai jotain :)
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Sitä vaan ajatellaan assiat täällä loppuun asti ;)
Ja kyl määki jassain paffilootas käyn lämmittelemäs ennen sitä viimist reissu ja sit purkkii ja merel. Vaan jos tohon ny menis vielä aikaa ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta