Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupa-autolla kausipaikalle..
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Susjraja - 8.02.2012 kello on 22:27 ---Sorry vaan, mutta en ole koskaan sisäistänyt kausipaikka-ajatusta. Miksi ostaa kallis kulkuneuvo, auto tai vaunu, ja viedä se jollekin kausipaikalle, josta maksaa kausimaksun. Kulkimen ja kausimaksun hinnalla asuisi aika kauan hyvin varustellussa vuokramökissä. Näin ainakin itse tekisin, ellen olisi puskaparkkilainen.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, joku ei halua asua ruuhka-Suomessa (ja ehkä betonilähiössä) - toinen ei taas halua asua "korvessa" (vaikka susirajalla ;D)
Ne on valintoja, kuten sekin, että asuessaan lähiössä joutuu mahdollisesti maksamaan harrastusvälineen säilytyksestä - miksei sitten vaikka kausipaikalle vaikka ei käyttäisikään kuin säilytykseen. Onpahan valvovia silmiä ;D
Ja nukkuisi vuokramökissä, -autossa tai -vaunussa; mieluummin omissa kirpuissa ja luteissa kuin vieraan :-\
sipu:
Ellinvuori onkin tuttu paikka
ja siellä ravintelis on aivan
mahtavaa ruokaa njams :)
Turhan Höpöttäjä:
Ajellaan vain me näillä tupa-autoilla. Vaunut on hankalia reissuvälineitä, seiskoon ne kausipaikoilla, niin kuin näkyy seisovankin. :)
sipu:
kyllä mä ainakin ymmärrän hyvinkin
miks immeiset pitävät kausipaikkallaan tupacarssejaan
ei monenkaan kerrostalon pihaan voi moista kulkupeliä jättää
entisessä paikassa , kun asuttiin
käytiin kovakin keskustelu siittä asiasta
ja meitin mursu sai pihassa olla
vaikka puheenjohtaja sitä pitkin katsein aina katsoikin
suostui ..kun sanoin , että tää osake menee myyntiin
ja myydään vain kansallispukuisilil le
katsotaan sit mitä on pihassa ja minkä laisii kulkupelejä >:(
asuttiin meinaan samassa rapussa ::)
ja sen jälkeen loppui rutina
tupa-auton pihassa pitämisestä
ps. ei muuten myyty osaketta
kuin ihan kantasuomalaisille
eikä siellä muita kait käynytkään
nimittäin 4 krs eikä hissiä
karsi noita kävijöitä ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 9.02.2012 kello on 08:17 ---Ajellaan vain me näillä tupa-autoilla. Vaunut on hankalia reissuvälineitä, seiskoon ne kausipaikoilla, niin kuin näkyy seisovankin. :)
--- Lainaus päättyy ---
Oliko pakko taas aloittaa?
Luepa muutama juttu esimerkiksi vuosikymmenet vaunun kanssa matkailleen Kahtaenvaihdan tai jopa minun matkoista. Kokeile joskus vaunun kanssa reissaamista, niin tiedät. Sinullahan ei ole siitä mitään kokemusta.
Tuo minun nyt jo myyty hankala reissuväline kiersi Ranskan ympäri varmasti helpommin kuin sinun iso autosi olisi ikinä sen tehnyt, ja niiden harvojen vaikeuksien kanssa taisi mennä viidessä viikossa aikaa ehkä kaksi tuntia. Marssivauhdissa se otettiin takaisin (siis nimenomaan kuviteltuun sinun vauhtiisi verrattuna) moneen kertaan. Ja olisi jäänyt moni päiväretki kaupunkien keskustoihin kokonaan tekemättä. ;D
Kausipaikan ottaminen on jokaisen oma valinta eikä se välttämättä tarkoita reissaamattomuutta. Kokonaan kausipaikalle linnoittautuneet taitaa sitten olla oma heimonsa, mutta vaunua tai autoa hekin käyttävät, mikä taitaa olla se tämän harrastuksen ainoa kriteeri.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta