Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Astinlauta

<< < (2/5) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: pentti -  6.02.2012     kello on 08:30 ---  Mahdottoman paljon KIITOKSIA!!!! (Vaihto ehtoja on)

--- Lainaus päättyy ---

ollos hyvä vain ja tuo firma mainostaa myöskin caravanlehdessä  :)

88k5:
Tämä ketjun pilkkominen oli hyvä.. meinasin jo vastata, mutta astinlauta-asia olisi ollut niin OT  8)

Ihaalle: onko nuo sinusta toimivat? kieltämättä ulkonäköä ne piristävät..
Meinaan vaan, että minä yli 190cm:nä olen kokenut ne aina vain "häiritsevinä"; sisään astuessa 5cm ylempänä oleva auton oma "sisäastinlauta" toimii ihan yhtähyvin, ja ulosastuessa tuosta ulokkeesta on vain haittaa.. Tämä kropan pituus voi olla se vaikuttavin tekijä  :-X Nämä kokemukset näyttelyiden m-autoista, tilatakseista ja yhden omasta maasturista, josta riipaisin nuo amuliinikottaraiset pois kun aina oli loskaa ja p*skaa päällä - sitten paljastui rapeat helmat   :-\

sipu:
noista astimista sen vert vielä
et kun olen lyhyt kinttunen
polvi ja lonkka vaivanen
niin ei tuost meitin transitista 
meikäläinen ainakaan meinannut päästä
kunnolla ulos
nyt kun on toi astinlauta niin huomattavasti paremin pääsee
ulos  kuin sisäänkin  :)
näin minun kohdallani , jolla ei juurikaan pituuttakaan ole
kuin jokusen rapeat puolitoistmetriä ..sulkapääs .. vitsi vitsi
toi sulka  ;D

ihaa:
Ainakin mun vajaalle 170 cm varrelle tuo Ducaton alkuperäinen rappu 30 cm:n korkeudella tuntui turhan korkealta ja varsinkin ekaluokalla oleva poika joka nykyään istuu monasti vänkärin paikalla, tykkää noista kovasti, poika on muuten jo lähes 140 cm, koululääkärin ennusteen mukaan aikuisena lähes 200 cm. :o

On niistä astinlaudoista tosin se hyvä puoli että ne alimmaisena ovat ottamassa ensin tärskyt vastaan, ei ole vielä kyllä meidän reissuilla ottanut kosketusta. Mutta saattaa olla turhat sun mittaiselle, ulkonäön koristeenahan ne varmaan Rimorissa menisivät.

pentti:

Tuskin tarviin astin lautaa,uutena ollu 186cm. Apumies siitä on maininnu miks meillä eioo tuollaista
   astinta. (kyllä varmaan kestää housutkin paremmi mulla,tulee puotettua vasen jaka suoraa maahan
   Välillä ritisee)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View