Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Astinlauta
perho-ukko:
Tuo,minkä tilasin,tulee seinän läpi pulteilla kiinni !!!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 6.02.2012 kello on 17:55 --- Tuo,minkä tilasin,tulee seinän läpi pulteilla kiinni !!!
--- Lainaus päättyy ---
eikös se olekkin samalla varassalpa / turvalukko ..
tää kahva mitä vailla mä oisin ...ois paljo-oon huterampi
jos nyt vain saisin
sellasen aikasiks jostain hankkia :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 6.02.2012 kello on 10:54 ---omasta maasturista, josta riipaisin nuo amuliinikottaraiset pois kun aina oli loskaa ja p*skaa päällä - sitten paljastui rapeat helmat :-\
--- Lainaus päättyy ---
Noita astinlautoja kun katselin niin yksi malli oli sellainen joka tulee suoraan kynnyskoteloon kiinni ja se varmaan kerääkin loskaa mutta tuo RST-Steelin malli on tuollainen reilusti avoin joka tuli sitten siis valittua, tuo kromi oli aika vahva syy valintaan. :D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 6.02.2012 kello on 18:02 ---eikös se olekkin samalla varassalpa / turvalukko ..
tää kahva mitä vailla mä oisin ...ois paljo-oon huterampi
jos nyt vain saisin
sellasen aikasiks jostain hankkia :)
--- Lainaus päättyy ---
Klikkaa turvakahva Fiamma !!!
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.02.2012 kello on 18:10 ---Noita astinlautoja kun katselin niin yksi malli oli sellainen joka tulee suoraan kynnyskoteloon kiinni ja se varmaan kerääkin loskaa mutta tuo RST-Steelin malli on tuollainen reilusti avoin joka tuli sitten siis valittua, tuo kromi oli aika vahva syy valintaan. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo näkyy olevan selkeästi vars. astinlauta - eri korossa kynnyksen kanssa ja ulottuvuutta (ei tarvitse varvistella putken päällä :-[)
Joutuisi meikäläinenkin astumaan, jos tuosta ovesta astuisi - kaippa ne kestää 100kg keijuja 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta