Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Astinlauta

<< < (4/5) > >>

perho-ukko:
  Tuo,minkä tilasin,tulee seinän läpi pulteilla kiinni !!!

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  6.02.2012     kello on 17:55 ---  Tuo,minkä tilasin,tulee seinän läpi pulteilla kiinni !!!

--- Lainaus päättyy ---

eikös se olekkin samalla varassalpa / turvalukko ..
tää kahva mitä vailla mä oisin ...ois paljo-oon huterampi
jos nyt vain saisin
sellasen aikasiks jostain hankkia  :)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.02.2012     kello on 10:54 ---omasta maasturista, josta riipaisin nuo amuliinikottaraiset pois kun aina oli loskaa ja p*skaa päällä - sitten paljastui rapeat helmat   :-\

--- Lainaus päättyy ---

Noita astinlautoja kun katselin niin yksi malli oli sellainen joka tulee suoraan kynnyskoteloon kiinni ja se varmaan kerääkin loskaa mutta tuo RST-Steelin malli on tuollainen reilusti avoin joka tuli sitten siis valittua, tuo kromi oli aika vahva syy valintaan. :D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  6.02.2012     kello on 18:02 ---eikös se olekkin samalla varassalpa / turvalukko ..
tää kahva mitä vailla mä oisin ...ois paljo-oon huterampi
jos nyt vain saisin
sellasen aikasiks jostain hankkia  :)

--- Lainaus päättyy ---
Klikkaa turvakahva Fiamma !!!

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.02.2012     kello on 18:10 ---Noita astinlautoja kun katselin niin yksi malli oli sellainen joka tulee suoraan kynnyskoteloon kiinni ja se varmaan kerääkin loskaa mutta tuo RST-Steelin malli on tuollainen reilusti avoin joka tuli sitten siis valittua, tuo kromi oli aika vahva syy valintaan. :D

--- Lainaus päättyy ---
Tuo näkyy olevan selkeästi vars. astinlauta - eri korossa kynnyksen kanssa ja ulottuvuutta (ei tarvitse varvistella putken päällä  :-[)
Joutuisi meikäläinenkin astumaan, jos tuosta ovesta astuisi - kaippa ne kestää 100kg keijuja  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View