Kirjoittaja
Aihe: Alkoholinkäyttö, siisteys ym. käyttäytyminen alueilla (Luettu 3552 kertaa)
« Vastaus #1 : 4.02.2012 kello on 15:42 »
^
En ole kovin paljoa "lotraamista" nähnyt SFC-alueilla, mutta voi toki johtua siitä, että vältän huippusesonkia ja hakeudun pienemmille ja syrjäisemmille alueille.
Saunakaljan otan, ja kolmekin, enkä kyllä sen osalta osaa itseäni hävetä, kun kuuluu minusta suomalaiseen saunomiskulttuuriin . Vaikka olisi lapsia mukana samalla vuorolla. Humaltumista minäkin paheksun, varsinkin lasten nähden, mutta sekin riippuu niin kovasti henkilöstä; jotkut ovat siedettäviä kunnon hönössäkin.
« Vastaus #2 : 4.02.2012 kello on 15:50 »
Lotraajat on katoava luonnonvara ONNEKSI. Aina yöpyny alueilla. Kalajärven lähellekkään en mee juhannuksena. 1 kerta riitti mulle,oli kai se vähän poikkeuksellinen esiintyjien suhteen.
« Vastaus #3 : 4.02.2012 kello on 17:52 »
Eikös koskaan itsellä se paperinpala putoa ja jää huomaamatta nostamatta sieltä lattialta? Minusta aina pitäs katsoa peiliin, kun puhutaan roskaamisesta tai muuten leirintäalueella käyttäytymisestä, esim tuon viinan/ kaljan kanssa lotraaminen saunassa missä on myös lapsia. Näytetäänkö hyvää esimerkkiä?
Totta kai saattaa jotakin huomaamatta pudota. Siksi keräilenkin muiden pudottamia, ettei tarvitse katsoa peiliin. Olen aikaisemminkin maininnut, että meidän kulkimen ulkopuolella ei tölkit eikä pullot ole esillä. Laseja ja mukeja kylläkin, joita ei ole kukaan vielä tullut haistelemaan. Trinkille, kaljalle tai soknakille tervetuloa, ja otetaan lasista. 
« Vastaus #4 : 4.02.2012 kello on 19:52 »
Sexjössä on käymättä 60-70km. Pärjääkö siellä kummallakaan Suomen virallisista kielistä.
Viime kesänä käytiin Sexsjössä isäntä otti hyvin ystävällisesti vastaan ja puhui ihan hyvää suomea. Paikkahan todella on siisti ja siistit vessat ja uudet saunat. Sellaisen huomasin, että kun olin saunassa, niin siellä puhuttiin ruotsia, mutta kun aikani puhuin samat asiat niille suomeksi mitä ne saunojat puhui ruotsiksi niin lopuksi siellä kaikki puhui suomea 
« Vastaus #5 : 4.02.2012 kello on 20:00 »
^^ Meleko juppitouhua... meikäläinen juo suoraan tölkistä.  Brändi tai amarokin menee korkeintaan akryylilasista. Vähän kuulostaa siltä, että juomisiaan pitäisi jotenkin piilotella ympäristöltään. Ei koske kulkijaa tuollaiset "säännöt", kun useimmiten seuraavana päivänä on jo uudella alueella.
« Vastaus #6 : 4.02.2012 kello on 20:17 »
^^
Meleko juppitouhua... meikäläinen juo suoraan tölkistä. 
Brändi tai amarokin menee korkeintaan akryylilasista.
Vähän kuulostaa siltä, että juomisiaan pitäisi jotenkin piilotella ympäristöltään. Ei koske kulkijaa tuollaiset "säännöt", kun useimmiten seuraavana päivänä on jo uudella alueella.
Niin miltä näyttää kun nuoriso kaduilla ja puistoissa liikkuu kalja tölkit kädessä. Onko juomat esillä siksi, että heillä on niin kova jano. Ei siksi, vaan siksi, että he näyttää, näin meillä. Sama näyttäminen myös siinä kulkimen edessä. 
« Vastaus #7 : 4.02.2012 kello on 20:58 »
« Vastaus #8 : 4.02.2012 kello on 21:09 »
Niin miltä näyttää kun nuoriso kaduilla ja puistoissa liikkuu kalja tölkit kädessä. Onko juomat esillä siksi, että heillä on niin kova jano. Ei siksi, vaan siksi, että he näyttää, näin meillä. Sama näyttäminen myös siinä kulkimen edessä. 
Aivan sama mistä juo. Minä en ainakaan mene sinne muiden juomisia kyttäämään. Pikemminkin häiritsee, jos juodaan niin paljon, että se jo häiritsee ympäristöäkin.
« Vastaus #9 : 4.02.2012 kello on 21:13 »
Aivan sama mistä juo. Minä en ainakaan mene sinne muiden juomisia kyttäämään. Pikemminkin häiritsee, jos juodaan niin paljon, että se jo häiritsee ympäristöäkin.
Kuka nyt tuonne toisten juomista menee kyttäämään. Kunhan saisi kuitenkin nukkua yönsä rauhassa, niin vois vaikka olla toisenkin yön samalla alueella.
« Vastaus #10 : 4.02.2012 kello on 21:22 »
No olen aineskin yli 40 SFC-alueilla ollut ei ole viellä tähän mennessä tarvinnut valvoa toisten mölyämisen takia siellä. Voi olla että on liian hyvät hermot tai huono kuulo. Joopa Joo..... 
« Vastaus #11 : 4.02.2012 kello on 21:40 »
« Vastaus #12 : 4.02.2012 kello on 21:48 »
« Vastaus #13 : 4.02.2012 kello on 22:22 »
Meinaatko, että meikäläinen näyttää, että on rahaa juoda kaljaa vaiko että ylpeilisin kaljanjuonnilla? Tuo on niin vieras ajatus mulle, ettei ole tosikaan. On tuollaisen väittäjillä tässä asiassa realiteetit nyt hukassa, ei voi muuta sanoa.  Janoon sitä olutta juodaan. Se voi olla tämä ajatustavan ero; minä kun en juo humaltuakseni, niin en osaa edes ajatella tuolla tavalla. Kun vielä olen nuorempaa sukupolvea niin mulla on inho kaikenlaista tekopyhyyttä, kuten tarpeetonta pullonpiilottelua kohtaan. Vaan eipä ole koskaan kukaan tullut huomauttelemaankaan . Nuorisollakin lienee kaljatölkit kädessä juomista varten, vaikeeta olisi kadulla tuoppeja raahata mukana...
« Vastaus #14 : 4.02.2012 kello on 22:24 »
|