Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Autokaupoilla

<< < (8/13) > >>

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.02.2012     kello on 19:16 ---Nyt pitää muistaa että puhutaan alle 3000 euron hankinnasta. Missä laatu ja hinta olisi kohdallaan.

3000 e saa maksimissaaan -99 reilut 200 tkm bensa passatin, jossa tukivarsi vikoja ja sähkövikoja on runsaasti, muuten hyvä auto.
Passatissa vuonna 2001 tuli facellft, jossa tukivarret kestävät paremmin ja keskuslukko systeemit on päivittetty, mutta hinta pompsahtaa sitten jo reilusti yli 3000 €.

Peugeot puolella saa alle 200 tkm ajetun 406 facelift 2000-luvulta, jossa on jo ilmastointikin.

Molemmista on henk koht kokemukset. Tässä kallistuisin 406 puoleen, jos rahaa olisi passatin faceliftiin niin sitten tilanne menisi tasan.

--- Lainaus päättyy ---

En tiiä mikä pommi se tuo mun auto on, kun on facelift ja 210tkm ajettu tukivarsia oltiin jo vaihdettu ylös 2kpl. Rupes keula natisemaan tympiästi..

pamaus:
Kumpikaan niin Passat eikä 406 kyllä ruostunut yhtään vaikka hiekkateitä ajettiin jatkuvalla syötöllä.

En kyllä yhtään muista tuota 406 lukkoja minkälaisia ne oli,  307 lukot kyllä toimii mutta joskus ovenkahvat jäätyy kiinni. Siihen kahvan päähän jää sellainen millinrako johon menee pääsee sopivasti vesi.  Toinen tuo 307 farkun peräluukku sitä ei tarvitse paljon talvella käyttää aika hyvin imee lunta.

Sedan Passatin takaluukku muuten toimi talvella aivan hyvin, ei kärännyt lunta aivan älyttömästi, muistaakseni 406 sedanin takaluukku oli myls talvella aivan käyttökelpoinen.

pamaus:
Passatissahan ja sama koskee Audeja, että siellä etupäässä on tuplasti enemmän noita tukivarsia kuin yleensä. Sillä on kuulemma haettu autoon sitä laadukkuuden tuntua. No aika hyvin ne siinä on kyllä onnistunutkin, ainut vaan, että jos yksikin noista tukivarsista alkaa klapajamaan, niin siihen se laadukkuus sitten häviää.

Mulla oli 5 vuotta facelift passat ja ajoin sillä reilu 100 tkm 160 tkm - 280 tkm, niin ei mulla kyllä vaihdettu kuin kerran molemmin puolin sinne ylähäälle yhdet tukivarret. Eli 2 kpl. En tosin tiedä kuinka paljon edellinen omistaja oli vaihtanut noita tukivarsia.

Passathan on kaikin puolin laadukas auto eikä heläjä ja nataja niinkuin 307 tekee, mutta kyllä talvella se 1.9 tdi kone ja vaihdelaatikko oli aika kankeita.

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.02.2012     kello on 19:32 ---Passatissahan ja sama koskee Audeja

--- Lainaus päättyy ---

Eipäs yleistetä.

Mulla on keulassa alapallot, ja raidetangon ulkopäät nivelillä (yht 4 kpl). Muut on puslia.

-97 alkoi tuo tukivarsiviidakko passatissa ja a6, jota en enää ristikseni ota.  :o

nurmi:
No jos kerran nuorisolle niin pitäähän siinä autossa sitten Moottori olla  ;D
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4447587 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View