Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
sain s.postia ,mitä lienee tarkkoittaneen ?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 1.10.2012 kello on 01:25 ---Terve!
Mistä noi postittajat kaiken tietääkin. Kavereille tulee noita viakra mainoksia, mut mulle ei tuu ku kaikellaisii laihdutus pilleri mainoksii ;D
Lainauksen bold lainaajan.
--- Lainaus päättyy ---
onkohan tääl netis joku kyylä
joka kyttää minkä kokossii ollaan ???
kun mäkin saan noita laihisjutskii
mutta en viekra jutskii ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 1.10.2012 kello on 08:08 ---onkohan tääl netis joku kyylä
joka kyttää minkä kokossii ollaan ???
kun mäkin saan noita laihisjutskii
mutta en viekra jutskii ;D
--- Lainaus päättyy ---
Etkö ole kuullut, että on haittaohjelmia, joilla voi kaapata nettikameran... ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 1.10.2012 kello on 08:21 ---Etkö ole kuullut, että on haittaohjelmia, joilla voi kaapata nettikameran... ;D
--- Lainaus päättyy ---
huii
pelottavaa
mietin vain onko ollut tää läppärinkamera liki vaakaa :o
JJJ:
Jälleen kerran ohittamaton tarjous ;D Rahahuolet taas kohta ohi ja ei tarvitse taantumaa pelätä !
Alkaen Mr.David Soanes,
Chief Risk Officer,
UBS Investment Bank,
1 Finbury Avenue EC2M 2PP Yhdistynyt kuningaskunta.
Olen Mr.David Soanes päässä Dulwich, Etelä-Lontoossa, Englannissa. Työskentelen UBS Investment Bankin Lontoossa. Kirjoitan teille työhuoneestani että tulee olemaan valtava hyötyä meille molemmille. Minun osasto, joka Chief Risk Officer, UBS Investment Bank London, huomasin hylätty summa £ 13.5Million (kolmetoista miljoonaa viisisataatuhatta Great British puntaa) tilille, joka kuuluu yksi meidän ulkomaisten asiakkaiden miljardööri Business moguli Late Mr. Moises Saba Masri, Juutalainen Meksikosta kuka oli uhri helikopterin onnettomuudessa tämän vuoden alussa, jolloin hänen kuolemaansa ja hänen perheenjäsenensä. Saba oli 47-vuotias. Myös chopper aikaan onnettomuudessa oli hänen vaimonsa, heidän poikansa Avraham (Albert) ja hänen tyttärensä-in-law. Lentäjä oli kuollut.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3832556, 00.html?
Valinta sinuun yhteyttä on herättänyt alkaen maantieteellinen luonne missä asut, erityisesti siitä syystä, herkkyyden kauppa. Ja luottamuksellisuude n tässä. Juuri nyt, rahasto makaa lunastamatta meidän Bank eikä lähiomaiset mainitsi tiedostoon ja pankki on hävinnyt paikallistamaan mitään hänen suhteellista. Itse olen hävinnyt sijoittamalla sukulaisten 3 vuotta nyt, pyydän teiltä lupaa esitellä teille lähiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta etenee tämän tilin arvo on 13,5 miljoonaa puntaa siirretään pankkiin tilille lähiomaiset Late Mr. Moises Saba Masri.
Tämä maksetaan tai jakaa näitä prosenttimääriä, 60% minulle ja 40% sinulle. Kaikki mitä tarvitset on ladata tietosi meidän pankki tietokantajärjestel mään kuin lähiomaiset Late Mr. Moises Saba Masri. All I vaatia nyt on rehellinen yhteistyö, luottamuksellisuus ja Trust, jotta voimme nähdä tämän tapahtuman kautta. Ole hyvä sinun täytyy pitää tämä liiketoimi 100% salaisuus, koska minun kantani minun pankkiin.
Sain yhteystietosi maasi kansainvälistä liiketoimintaa tietoa täällä Lontoossa, päätin ottaa sinuun yhteyttä toivoen, että löydät tämän sopimuksen mielenkiintoinen. Ole hyvä ja teidän vahvistuksen viestin ja ilmoittaa kiinnostuksesi aion toimittaa sinulle lisätietoja. Endeavor antaa minulle oman päätöksensä mahdollisimman pian. Minä haluaisin sijoittaa oman osuus 60% omassa maassa.
Antakaa minulle seuraavat: koska meillä on 7 päivää ajaa se läpi. Tämä on erittäin kiireellinen PLEASE.
1. Sinun Koko nimi:
2. Direct Mobile Number:
3. Yhteystietosi osoitteeseen:
4. Ikäsi:
Terveisin,
Mr.David Soanes
+447035919342
seppoko:
"Ole hyvä sinun täytyy pitää tämä liiketoimi 100% salaisuus,....."
Menit paljastaman koko jutun. Nyt meni bisnekset pieleen.
:D ;D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta