Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

sain s.postia ,mitä lienee tarkkoittaneen ?

<< < (6/16) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  1.02.2012     kello on 22:06 ---   Kyllä Suomi 24 sähköposti toimii,ainakin minulla,sinne voi laittaa eston turhille viesteilli(mainokset,) ja roskapostiin menee turhat viestit,ei kannata avata !!

--- Lainaus päättyy ---

nyt toimi , mutta käytkö ( viitsitkö ) kokeilemassa toimiiko sinulla kunnolla
nimittäin ,kun olin siellä ja poistin niitä roskaposteja niin ihan ,kuin joku ois koko ajan häirinyt
jos kävin jollain sivulla niin tuskin ehdin lukea otsikkoa , kun heitti takasin s.postiin 
alkoi tuntumaan etten itse voinut sitä s.postia halita ..huiiiiiiii alko oikke pelottamaan
mitä kummaa siel tapahtuu  :o :'(
tai pahemmas tapaukses koko konnellani... vaikka ei se selaliselta tuntunut
muilla sivuilla ,kuin vain suomipostis  >:( nyt tarkastutan tämän masiinani .. hui  :o

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  1.02.2012     kello on 22:24 ---nyt toimi , mutta käytkö ( viitsitkö ) kokeilemassa toimiiko sinulla kunnolla
nimittäin ,kun olin siellä ja poistin niitä roskaposteja niin ihan ,kuin joku ois koko ajan häirinyt
jos kävin jollain sivulla niin tuskin ehdin lukea otsikkoa , kun heitti takasin s.postiin 
alkoi tuntumaan etten itse voinut sitä s.postia halita ..huiiiiiiii alko oikke pelottamaan
mitä kummaa siel tapahtuu  :o :'(
tai pahemmas tapaukses koko konnellani... vaikka ei se selaliselta tuntunut
muilla sivuilla ,kuin vain suomipostis  >:( nyt tarkastutan tämän masiinani .. hui  :o

--- Lainaus päättyy ---
  Laitappa minulle sähköpostiin jotakin,niin nähdään mistä kiikastaa !

sipu:
toi suomiposti on ihan pihalla  >:(
nyt pääsin siälle , mutta se vaan lataa ja lataa
en siis pääse lukemaan posteja , mutta onneksi pääsin sieltä ulos  >:(
nyt painun pehkuun ja yritän huomenna uudelleen ...
jos ei silloinkaan toimi niin seuraavaksi on ostoite joku muu .. maili tai jotain  :o

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  1.02.2012     kello on 22:53 ---toi suomiposti on ihan pihalla  >:(
nyt pääsin siälle , mutta se vaan lataa ja lataa
en siis pääse lukemaan posteja , mutta onneksi pääsin sieltä ulos  >:(
nyt painun pehkuun ja yritän huomenna uudelleen ...
jos ei silloinkaan toimi niin seuraavaksi on ostoite joku muu .. maili tai jotain  :o

--- Lainaus päättyy ---
  Sinun sähköpostiosoite ilmoitta,tunnus väärä ??

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  1.02.2012     kello on 22:57 ---  Sinun sähköpostiosoite ilmoitta,tunnus väärä ??

--- Lainaus päättyy ---

en tajua ..kyllä sen piti oikea olla
mutta nyt näyttäis tuokin jo toimivan
eikä kukaan " kolmas käsi "
ollut siellä "sorkkimassa " avattuja postejani
jotta nyt pehkuun ..ötyssii  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta