Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
sain s.postia ,mitä lienee tarkkoittaneen ?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 1.02.2012 kello on 22:06 --- Kyllä Suomi 24 sähköposti toimii,ainakin minulla,sinne voi laittaa eston turhille viesteilli(mainokset,) ja roskapostiin menee turhat viestit,ei kannata avata !!
--- Lainaus päättyy ---
nyt toimi , mutta käytkö ( viitsitkö ) kokeilemassa toimiiko sinulla kunnolla
nimittäin ,kun olin siellä ja poistin niitä roskaposteja niin ihan ,kuin joku ois koko ajan häirinyt
jos kävin jollain sivulla niin tuskin ehdin lukea otsikkoa , kun heitti takasin s.postiin
alkoi tuntumaan etten itse voinut sitä s.postia halita ..huiiiiiiii alko oikke pelottamaan
mitä kummaa siel tapahtuu :o :'(
tai pahemmas tapaukses koko konnellani... vaikka ei se selaliselta tuntunut
muilla sivuilla ,kuin vain suomipostis >:( nyt tarkastutan tämän masiinani .. hui :o
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 1.02.2012 kello on 22:24 ---nyt toimi , mutta käytkö ( viitsitkö ) kokeilemassa toimiiko sinulla kunnolla
nimittäin ,kun olin siellä ja poistin niitä roskaposteja niin ihan ,kuin joku ois koko ajan häirinyt
jos kävin jollain sivulla niin tuskin ehdin lukea otsikkoa , kun heitti takasin s.postiin
alkoi tuntumaan etten itse voinut sitä s.postia halita ..huiiiiiiii alko oikke pelottamaan
mitä kummaa siel tapahtuu :o :'(
tai pahemmas tapaukses koko konnellani... vaikka ei se selaliselta tuntunut
muilla sivuilla ,kuin vain suomipostis >:( nyt tarkastutan tämän masiinani .. hui :o
--- Lainaus päättyy ---
Laitappa minulle sähköpostiin jotakin,niin nähdään mistä kiikastaa !
sipu:
toi suomiposti on ihan pihalla >:(
nyt pääsin siälle , mutta se vaan lataa ja lataa
en siis pääse lukemaan posteja , mutta onneksi pääsin sieltä ulos >:(
nyt painun pehkuun ja yritän huomenna uudelleen ...
jos ei silloinkaan toimi niin seuraavaksi on ostoite joku muu .. maili tai jotain :o
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 1.02.2012 kello on 22:53 ---toi suomiposti on ihan pihalla >:(
nyt pääsin siälle , mutta se vaan lataa ja lataa
en siis pääse lukemaan posteja , mutta onneksi pääsin sieltä ulos >:(
nyt painun pehkuun ja yritän huomenna uudelleen ...
jos ei silloinkaan toimi niin seuraavaksi on ostoite joku muu .. maili tai jotain :o
--- Lainaus päättyy ---
Sinun sähköpostiosoite ilmoitta,tunnus väärä ??
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 1.02.2012 kello on 22:57 --- Sinun sähköpostiosoite ilmoitta,tunnus väärä ??
--- Lainaus päättyy ---
en tajua ..kyllä sen piti oikea olla
mutta nyt näyttäis tuokin jo toimivan
eikä kukaan " kolmas käsi "
ollut siellä "sorkkimassa " avattuja postejani
jotta nyt pehkuun ..ötyssii :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta