Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Kylmälaukku
vippe:
Lait Alan kaljat kumminki järveen kylmenee ;D Maggarat kannattaaki antaa olla lämpimäs enne ko ne paistaa ::)
kimi:
Infon puolella RR on myymässä jääkaappia. Kulutus 12V 120w eli 10 amppeeria joten akkukäytössä syöppö mutta kaasullahan tuollainen kannattaa käyttää.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.01.2011 kello on 00:11 ---Infon puolella RR on myymässä jääkaappia. Kulutus 12V 120w eli 10 amppeeria joten akkukäytössä syöppö mutta kaasullahan tuollainen kannattaa käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Oli se täällä orgin puolellakin. ;D
http://karavaanari.org/index.php/topic,408.0.html
kimi:
Minulla on tapana kun tulen koneelle katsoa viimeisen käynnin jälkeen tulleita viestejä ja tuo ei ole ollut listalla. Muutaman vastaavan tapauksen olen huomannut ennenkin.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.01.2011 kello on 00:36 ---Minulla on tapana kun tulen koneelle katsoa viimeisen käynnin jälkeen tulleita viestejä ja tuo ei ole ollut listalla. Muutaman vastaavan tapauksen olen huomannut ennenkin.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. ei ole aivan pomminvarma näyttämään viestejä, varmempi tapa on katsoa etusivulta alueiden edestä vaunun kuvaa, vaunu on tumma jos alueella on lukematon viesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta