rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Omituinen Mersun 13-napainen  (Luettu 3161 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:06
Omituinen Mersun 13-napainen
« : 15.03.2011 kello on 13:37 »
Sattu tuommonen myynti-ilmoitus silmiin:
http://www.huuto.net/kohteet/vetokoukun-pistorasia-uudenmallinen-mbn--ei-hv/168818046

Onko tosi, että Mersun 13-napaisesta puuttuu nastat 10, 11 ja 12 ???
Silloinhan lataus puuttuu kokonaan...

Onko joku huomannut omassa 13-napaisessa joitain puuttuvia nastoja?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Omituinen Mersun 13-napainen
« Vastaus #1 : 15.03.2011 kello on 13:57 »
Ei siitä mitään puutu. Se vaan pitää olla laitettuna silleen et nekin toimii.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:56
Vs: Omituinen Mersun 13-napainen
« Vastaus #2 : 15.03.2011 kello on 14:02 »
Sattu tuommonen myynti-ilmoitus silmiin:
http://www.huuto.net/kohteet/vetokoukun-pistorasia-uudenmallinen-mbn--ei-hv/168818046

Onko tosi, että Mersun 13-napaisesta puuttuu nastat 10, 11 ja 12 ???
Silloinhan lataus puuttuu kokonaan...

Onko joku huomannut omassa 13-napaisessa joitain puuttuvia nastoja?

Olen kyllä huomannut, että joissain hlöautoissa 12 (perävaunun tunnistus) ei ole käytössä, mutta että "köyhäilty" jättämällä itse liittimet pois  :o Ainoastaa adapterissa (7<>13) tuollaisia liitinpuutoksia olen nähnyt.

Btw. mahtaakohan tuon huuto.net rasian mukana tulla itse kaapeli ja liitäntä autoon kun kuvasta puuttuu, vai miten se muutoin MB:hen liittyy  :D (paitsi, jos se on sellaisesta riivitty). Vaan eikös tuohon hintaan saa uudenki ehjällä kaapelinläpivienti/taustatiivistyskumilla  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:06
Vs: Omituinen Mersun 13-napainen
« Vastaus #3 : 15.03.2011 kello on 14:59 »
Olen kyllä huomannut, että joissain hlöautoissa 12 (perävaunun tunnistus) ei ole käytössä, mutta että "köyhäilty" jättämällä itse liittimet pois  :o Ainoastaa adapterissa (7<>13) tuollaisia liitinpuutoksia olen nähnyt.

Btw. mahtaakohan tuon huuto.net rasian mukana tulla itse kaapeli ja liitäntä autoon kun kuvasta puuttuu, vai miten se muutoin MB:hen liittyy  :D (paitsi, jos se on sellaisesta riivitty). Vaan eikös tuohon hintaan saa uudenki ehjällä kaapelinläpivienti/taustatiivistyskumilla  :)

Tuota nastojen puutetta justiinsa ihmettelin - miksi mersu on teettänyt vajaan kalustuksen - latauksen puuttuminen vie merkityksen koko 13-napaisesta...

Minustakin myynnissä pelkkä osittain kalustettu pistorasia eli täysin turhaa kamaa kelle tahansa - jos olisi johtoa mukana, myytäisiin varmaan johtosarjaa.

Saahan ne ihmiset yrittää myydä jos ei oo muuta tekemistä - voihan sen joku mersumies ostaa, jos haluaa asentaa 13-napaisen ;D