Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Eurooppalaiset sairaanhoitokortit
kuusaan.matti:
http://www.iltasanomat.fi/kela/tilaa-eurooppalaiset-sairaanhoitokortit-koko-perheelle/art-1288388828012.html
Näin tilaat eurooppalaisen sairaanhoitokortin:
Jokainen Kelan sairasvakuutuksen piiriin kuuluva on oikeutettu samaan Kelasta eurooppalaisen sairaanhoitokortin - ilmaiseksi
Kortilla voi osoittaa sairaanhoito-oikeutensa matkustaessaan EU- ja ETA-maissa sekä Sveitsissä, jos loukkaantuu tai sairastuu äkillisesti
Kortti oikeuttaa sairaanhoitoon samalla hinnalla, jonka paikalliset maksavat.
Tilaa netissä:
Verkkopankkitunnuks illa Kelan nettisivuilta
www.kela.fi/asiointi
Tilaa puhelimitse:
p. 020 692 203
(ma–pe klo 8–18)
88k5:
Jostain syystä kortti on voimassa vain 2 vuotta - uusia pitää vuoden päästä :)
kolehmaiset:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.01.2012 kello on 22:14 ---Jostain syystä kortti on voimassa vain 2 vuotta - uusia pitää vuoden päästä :)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole tarvinnut meidän perheen itse huolehtia tuon kortin uusimisesta... Kelalta tulee automaattisesti uudet kortit kun vanhat ovat umpeutumassa.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kolehmaiset - 27.01.2012 kello on 22:34 ---Ei ole tarvinnut meidän perheen itse huolehtia tuon kortin uusimisesta... Kelalta tulee automaattisesti uudet kortit kun vanhat ovat umpeutumassa.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on hyvä tietää, ettei tarvitse itse huolehtia :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kolehmaiset - 27.01.2012 kello on 22:34 ---Ei ole tarvinnut meidän perheen itse huolehtia tuon kortin uusimisesta... Kelalta tulee automaattisesti uudet kortit kun vanhat ovat umpeutumassa.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on toiminut meilläkin. :) Kertahakemus riittää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta