Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Sähkölämmitin Keramik Heizer Plus
Alan:
^
Laitoin edelläolevan linkin.
88k5:
Vapaa-aika.com (ja muutkin tarvikeliikkeet) muuten myyvät tätä 12V (156W) tekelettä auton sisätilanlämmittime ksi ..
http://www.vapaa-aika.com/12v-lamminilma-puhallin-12v-156w.html
Mulla tuollainen oli hetkenaikaa traktorin hytissä takalasille puhaltamassa. Kesti talvea vain muutaman tunnin... pakkasolot olivat liikaa. Tuli muovinkäryä kun puhallin mykistyi - eikun palasiksi pöydälle; mosan "hiilet/harjat" loppu .. :-[
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.01.2012 kello on 10:56 ---Laitoin tiedustelun yhtiööni (F*****) ja totesin, että vastaus kerrotaan laajalle harrastajakunnalle, sekä voi siten vaikuttaa vakuutustenottoon lisäävästi tai vähentävästi.
Välitän vastauksen, kun se saapuu.
--- Lainaus päättyy ---
Vastaukseni koskien TÜV hyväksyntää koski muuten otsikon mukaista lämmitintä. Tuossa ongelmana on tietty, ettei tiedä mihin TÜV on sen hyväksynyt, pitäisi lukea pöytäkirja.
Ecomatissa on Sveitsiläisen tarkastusyhtiön CE hyväksyntä, mihin tarkoitukseen ei käy ilmi mainoksesta.
Kun Alan olet yhdeydessä F******n kysele myös mahdollisuutta laajentaa seisonta-ajan Kaskoa koskemaan myös esim. myrskyvahinkoja. Itse olen esittänyt pyynnön sinne ja se luvattiin käsitellä, samoin olen asiasta ollut yhteydessä Autoliittoon ja pyytänyt heiltä samaa koska AL ja F***** tekevät yhteistyötä jollakin tasolla. SFCn jäsenillä lienee samat F***** edut kun ALn jäsenillä, joku voisi sinnekinpäin olla asiasta yhteydessä.
Alan:
^
Käytin tähtiä estääkseni sen, että tämä juttu ei heti löytyisi googlaamalla.
Laitoin jo tuon kysymyksen, mutta voinhan heittää vastapalloon vielä myrskyvahingot. Minusta pitäisi olla myös ei-ilkivaltaiset seisonta-ajan vahingot, ainakin eri taksalla kuin kolariturva.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.01.2012 kello on 13:30 ---^
Käytin tähtiä estääkseni sen, että tämä juttu ei heti löytyisi googlaamalla.
Laitoin jo tuon kysymyksen, mutta voinhan heittää vastapalloon vielä myrskyvahingot. Minusta pitäisi olla myös ei-ilkivaltaiset seisonta-ajan vahingot, ainakin eri taksalla kuin kolariturva.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka nyt lipsahti pahasti ohi aiheen niin mahdollisuus eri laajuisiin seisonta-ajan vakuutuksiin olisi hyvä ratkaisu ja jokaiselle löytyisi mieluinen.
Nykyään käyttämämme F:n seisontakasko on halpa, mutta suppea.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta