Tekniikkakeskustelut > Ilmanvaihto
Kosteusvaurioita seisotuksessa
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.01.2012 kello on 21:26 ---Minusta tuohon homeen ilmestymiseen tarvitaan olosuhteiden lisäksi ruoka eli jotain orgaanista; ihmisen jälki (hiki/käden jälkiä, ruuan/rasvan höyryjä mm.). Desifioivalla pesu auttaa, jotta ei uudelleen homehdu.
Homeitiöitä tietty oltava tarjolla - joita luonnossa on ..
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on niin totta,eli kompaan tätä.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 23.01.2012 kello on 21:37 ---Tämä on niin totta,eli kompaan tätä.
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä ruoka aika suurella todennäköisyydellä, kuten jääkaapilleni meinasi käydä köpelösti.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 23.01.2012 kello on 21:33 --- kovemmalla pakkasella ilima kuivuu ja lauhalla kostuu..... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mutta sama kosteus ulkona ja sisällä, joten saa olla jälleen kova pussi keräämään, vai? mine en ymmärtää ja mun vaunun ohjekirjassakin sanotaan, että ei tartte mitään palloja.. ??? :( Eikö suola aiheita korrosiota/hapettumista?. Mutta eihän se oo pakko aina ymmärtää kaikkia ja oon valmis antaamaan periksi. :) ;D
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 23.01.2012 kello on 21:37 ---Tämä on niin totta,eli kompaan tätä.
--- Lainaus päättyy ---
Jääkaapin tienoo ja kaasulieden ympäristö on herkkää homepilkkujen synnylle.Katot ja seinät olen pyhkäissyt silikooni spry pitoisella rätillä,ja pehmeät materiaalit etikkahappo rätillä.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 23.01.2012 kello on 22:00 ---Mutta sama kosteus ulkona ja sisällä, joten saa olla jälleen kova pussi keräämään, vai? mine en ymmärtää ja mun vaunun ohjekirjassakin sanotaan, että ei tartte mitään palloja.. ??? :( Eikö suola aiheita korrosiota/hapettumista?. Mutta eihän se oo pakko aina ymmärtää kaikkia ja oon valmis antaamaan periksi. :) ;D
--- Lainaus päättyy ---
oikiastaan ne on niitä silecta rakeita (ei siis suolaa) kissan-pissa pussista... ::) ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta