Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Mopovaunu

<< < (2/3) > >>

JJJ:
Aina välilla pk-seudulla näkyy Kawan 12r johon rakennettu perävaunu koirien kuljetusta varten. Vähän vastaavanlainen kuin ensimmäisen viestin kuvassa. Siinähän menee moottoripyöräilyn viimeinenkin maku pois jos joutuu ratasta perässä raahata.

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: jjj - 25.01.2011     kello on 19:29 ---Aina välilla pk-seudulla näkyy Kawan 12r johon rakennettu perävaunu koirien kuljetusta varten. Vähän vastaavanlainen kuin ensimmäisen viestin kuvassa. Siinähän menee moottoripyöräilyn viimeinenkin maku pois jos joutuu ratasta perässä raahata.

--- Lainaus päättyy ---
Kaveri kiskoo toisinaan kärryä Wingin peräs ja on sanonu että ei mitään vaikutusta..toki ei mitn satasia vauhteja ajella, mutta mutkateillä pystyy ihan jees kanttaileen jne..

Kare:
Terve!

Kyllähän kaikki yli kaden pyörän on moottoripyörässä liikaa. ;) ;D

migel:
Mun on kanssa pakko kommentoida tähän että en oikein tajua miksi moottoripyörää aletaan varustamaan automaiseen suuntaan kun jo kerran autotkin on keksitty?!

Siitähän häviää se moottoripyörän vapaudentunne jos jotain nakkikioskia perässään vetelee. Ei mene kyllä minun jakeluun. Mielummin teltta ja harrikka ja kaljamaha ;D ;D ;D

Duster:
Tommoottinen trike & makuukärry ois kyl kivaa vaihtelua tolle mun moottoroidullematka mökilleni, en uskaltais ees ajaa tavallisella kaxpyöräisellä moottoripyörällä (ku toi tasapaino on mitä on, aivoinfarktin jälkeen :-\ )

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View