Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Org. Kevättreffit 4-6.5.2012
Haapaniemen Paroni:
Pidetään telarannassa minun puolesta :D Kuhan jossain on ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 12.02.2012 kello on 18:01 ---Minä laitoin kalenteriin Telarannan siinä vaiheessa kun Turun messuilla puuhattiin treffejä Telarantaan. Tämän jälkeen vasta äänestettiin ja paikkaa vaihdettiin.
Korjatkoon mode kalenterin, kun aika on mennyt umpeen jotta tapahtuman kirjoittajana voisin korjata.
--- Lainaus päättyy ---
öö.. tarkoitatko tuota toukokuun alun telarantaa? pitääkö se poistaa kalenterista?
Sori, en ole oikein pysynyt kaikista käänteistä kärryillä ::)
sipu:
haitaks se
jos sit ollaan telarannas
kun se on sinne jo merkitty ? :)
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.02.2012 kello on 21:18 ---öö.. tarkoitatko tuota toukokuun alun telarantaa? pitääkö se poistaa kalenterista?
Sori, en ole oikein pysynyt kaikista käänteistä kärryillä ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tuota toukokuun alkua tarkoitan, mutta en nyt oikeen tiedä onko täällä jo jotain päätetty kevättreffejen suhteen. Tuntui vaan olevan jupinaa kalenterimerkinnäst ä ja muutamia kovastikin häiritsevän. En enää itse pääse korjaamaan, mutta kykenen kyl tunnustamaan tekemäni ;)
Meille kyl sopis Telaranta mainiosti, olis kohtuullinen matka tavallisen arkiviikonlopun reissuksi.
Kalajärven jätämme väliin, ei kyetä perjantaina töiden jälkeen niin kauas ja taas sunnuntaipäivä kotiin ajellen.
Ei nyt aloiteta uudelleen keskustelua, minne on pitkä matka kenelläkin.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 12.02.2012 kello on 21:23 ---haitaks se
jos sit ollaan telarannas
kun se on sinne jo merkitty ? :)
--- Lainaus päättyy ---
Ei haittaa ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta