Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Uusia Dethleffs malleja
jorma:
Kyllä sitä vakavasti ottaen varmaan tottuis noissa uusissa saksalais malleissa asustamaan ja liekkö huomaiskaan pikku puutteita(pohjoismaalaisia) jos sellainen tuossa omassa pihassa olisi. Ainut mihin en ole tottunut noissa vanhemmissa kotteroissa on tuo irrallinen rappunen.Totuin kyllä muuten, mutta kun jäivät aina edelliselle parkille. :( ;D
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 20.01.2012 kello on 05:09 --- :D
Miten olet ratkaissut helmasuojan rappusen kohdalla? Pari reikää kankaassa?
--- Lainaus päättyy ---
Asiaan sivuten; onkos monellakaan m-autoista tuttua askelmaa, esim. Omnistor vaunussa? Ei ole osunut slmään..
Jakkarahommaan en koskaan tottunut. Kotimaisista vaunuista tuttu galvanotu, kiinnitettävä rappu oli hyvä, mutta kolho säilytettävä 8)
Minä tein helmasuojaan H-muotoisen "reiän", josta saa rappua krenata ;D Ja toiminut on..
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 20.01.2012 kello on 11:30 ---Minä tein helmasuojaan H-muotoisen "reiän", josta saa rappua krenata ;D Ja toiminut on..
--- Lainaus päättyy ---
Jos helmasuojaa rei'ittää, pitäisi saada riittävän tiiviit reiät, ettei hyttyset mahdu sisään etutelttaan.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 20.01.2012 kello on 11:30 ---Asiaan sivuten; onkos monellakaan m-autoista tuttua askelmaa
--- Lainaus päättyy ---
Nykyään taitavat matkailuvaunuissaki n suosia sisäporrasta täyskorkealla ovella, tai sitten hakeudun näyttelyissäkin sellaisiin vaunuihin missä sellainen on. ;D
edit: 88k5 on ottanut autostaan kuvia sellaisistakin kulmista joista ei heti hoksaisi ottaa... ;)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.01.2012 kello on 11:38 ---Jos helmasuojaa rei'ittää, pitäisi saada riittävän tiiviit reiät, ettei hyttyset mahdu sisään etutelttaan.
--- Lainaus päättyy ---
:o :o :-X
.. illan istujaisissa sitten pelataan tennistä sähkömailoilla. Yksi tuttu on tällainen "ulkoilmaihminen" 8)
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.01.2012 kello on 11:40 ---edit: 88k5 on ottanut autostaan kuvia sellaisistakin kulmista joista ei heti hoksaisi ottaa... ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla jäi tuota helman telttauralista 3 m yli. Myyntikuva .infon puolelta :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta