Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Mistä oikeat jarrulevyt?
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: resu - 25.01.2012 kello on 19:06 ---Mä oon tehny silleen jos kaksi vaihtoehtoa,lähettäny vehoon s.postia,laittanu siihen rek.numeron ja kysyny kumpi vaihto-ehto .Sitten hakenu motonetista.
--- Lainaus päättyy ---
Mihinhän pitäisi lähettää postia vag- tuotteiden ollessa kyseessä?
Veikkaukselle? :o
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 25.01.2012 kello on 21:13 ---Mihinhän pitäisi lähettää postia vag- tuotteiden ollessa kyseessä?
--- Lainaus päättyy ---
Jos kaksi vaihtoehtoa niin voittomahdollisuus on tuossa tapauksessa 50%
Alan:
AD myyjä ennusti mulle oikeat levyt menekin perusteella; toista vaihtoehtoa kuulemma myydään aika vähän. Muistaakseni tuo metodi on toiminut ennenkin.
resu:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 25.01.2012 kello on 21:13 ---Mihinhän pitäisi lähettää postia vag- tuotteiden ollessa kyseessä?
--- Lainaus päättyy ---
Niin täähän oli esimerkki.Eli toimii mun tapauksessa(Jumper),eli jokainenhan tutkii oman kulkineensa nettisivuilta ;D
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: resu - 26.01.2012 kello on 15:20 ---Niin täähän oli esimerkki.Eli toimii mun tapauksessa(Jumper),eli jokainenhan tutkii oman kulkineensa nettisivuilta ;D
--- Lainaus päättyy ---
Luulisin esimerkin toimivan useissa merkeissä. Tuo vag on vain poikkeus joissain malleissa. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta