Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mistä oikeat jarrulevyt?

<< < (5/7) > >>

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: resu - 25.01.2012     kello on 19:06 ---Mä oon tehny silleen jos kaksi vaihtoehtoa,lähettäny vehoon s.postia,laittanu siihen rek.numeron ja kysyny kumpi vaihto-ehto .Sitten hakenu motonetista.

--- Lainaus päättyy ---

Mihinhän pitäisi lähettää postia vag- tuotteiden ollessa kyseessä?

Veikkaukselle?    :o

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 25.01.2012     kello on 21:13 ---Mihinhän pitäisi lähettää postia vag- tuotteiden ollessa kyseessä?

--- Lainaus päättyy ---

Jos kaksi vaihtoehtoa niin voittomahdollisuus on tuossa tapauksessa 50%

Alan:
AD myyjä ennusti mulle oikeat levyt menekin perusteella; toista vaihtoehtoa kuulemma myydään aika vähän. Muistaakseni tuo metodi on toiminut ennenkin.

resu:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 25.01.2012     kello on 21:13 ---Mihinhän pitäisi lähettää postia vag- tuotteiden ollessa kyseessä?

--- Lainaus päättyy ---
Niin täähän oli esimerkki.Eli toimii mun tapauksessa(Jumper),eli jokainenhan tutkii oman kulkineensa nettisivuilta ;D

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: resu - 26.01.2012     kello on 15:20 ---Niin täähän oli esimerkki.Eli toimii mun tapauksessa(Jumper),eli jokainenhan tutkii oman kulkineensa nettisivuilta ;D

--- Lainaus päättyy ---

Luulisin esimerkin toimivan useissa merkeissä. Tuo vag on vain poikkeus joissain malleissa.      :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View